Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang nog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoelang nog?

    Korting op 420shop
    Dit jaar voor het eerst gekweekd.
    Dit is de enige die in volle grond staat en is al wat eerder de bloei in gegaan . Hij gaat het best. Ik heb geen microscoop dus kan niet naar de trichomen kijken heb het wel een beetje geprobeerd met mn iphone hahah.
    Hoelang moet deze plant nog? Ik zou hem het liefst nu al willen oogsten, maar als hij nog even moet vind ik het prima. Aangezien het lekker rond de 20 graden is komende week.
    Het is een white widow GEEN autoflower
    image3.jpegimage2.jpeg image1.jpeg
    Attached Files
    Last edited by ralphers; 5 October 2018, 12:00.

    #2
    week of twee denk ik

    Comment


      #3
      Ziet r goed uit! Ik zou hem komende 2 weken nog ff lekker laten staan. Want volgens het weerbericht gaat het zonnetje lekker schijnen komende week

      Comment


      • ralphers
        ralphers commented
        Editing a comment
        Top ga ik doen!

      #4
      tis soms een beetje afwegen.. als het weer vochtig is en schimmel de kans lijkt te krijgen kies ik er bij compacte dingen er meestal voor gedeeltelijk wat uit te dunnen, blad weghalen voor de ventilatie.. een juwweliersloupje is wel een toffe kweker assecoire.. als de trichomen oker worden is het doorgaans oogsttijd.. maar met dit soort dingen, als met alles lopen de meningen af en toe wel wat uit elkaar veel planten ontwikkelen hun smaak ook in die laatste fase.. ik ben met een melkachtige witte trichoom prima tevreden.. de meer richting oker..en zoals in uw geval met een indica zo te zien..hoe meer oker de meer "couch-lock-effect''oftewel een wellicht wat meer pijnstillende, ontspannende, rustige uitwerking. terwijl hoe helderder de trichoom de uitwerking meer richting een psychische up schijnt te gaan.. zo gaat het verhaal..

      Comment


        #5
        tis een crime af en toe.. zit ik met een koplampje en een loupe snachts hier op die natte toppen te turen in de nevel....verschillende delen van de plant hebben een verschillende bezetting en ontwikkeling van trichomen.. ik zie meer dan duidelijk dat er toch ook ook amber tussen zit.. en ik betwijfel of dat couch effect nou wel zo tof is.. sommigen gaan dr voor maar ik zie het persoonlijk als een plant op z'n retour.. teveel uv op thc en je hebt een joint als of je kopersulfaat lurkt.. oftewel slaap effect.. het is een leerproces.. en eerlijk gezegd ik voel me nog altijd een beginner.. schimmel komt ook van binnenuit de top.. dus das ook al een bummer..andere genetica heel andere reactie's.. soms moet je gewoon denken fris en goed..geen kampioen maar niets mis mee..

        Comment

        Bezig...
        X