Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu oogsten of risico nemen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nu oogsten of risico nemen.

    Korting op 420shop
    Dag JD'rs,

    vandaag hebben mijn buren officeel geklaagd, nja er iets van gezegd. Vooral dat de geur bij hun huis naar binnen gaat. Zou ik de planten nu oogsten? Of het risico nemen dat de politie een bezoekje komt brengen? Ik zat zelf te denken om 1 plant te oogsten en er 3 te laten staan (beter iets dan niets) ik weet alleen niet of de wiet wel potent genoeg is. Misschien olie maken? Komende week wordt het toch slecht weer. Dit is de staat van de planten nu.
    20181010_162514.jpg 20181010_162308.jpg 20181010_162153.jpg 20181011_110629.jpg
    Attached Files

    #2
    Misschien even aan de deur gaan van de buren, excuses aanbieden en zeggen dat ze volgende week omgaan. Dan zullen ze vast niet de politie erbij halen.

    Comment


      #3
      Als je echt politie verwacht zou ik ze wegdoen/oogsten. Tenzij het je niet boeit dat je naam bij justitie gekoppeld is aan drugszaken. Heb je voor je werk bijvoorbeeld een VOG nodig? Dan geen extra risico nemen. Als je buren het binnen kunnen ruiken, dan zijn ze vast niet de enigen.

      Comment


        #4
        Yep er is geklaagd dus alles oogsten.

        Volgende keer rekening houden met anderen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Johnnydekweker
          Johnnydekweker commented
          Editing a comment
          Wist ik veel dat ze zo groot werden haha dit is mijn eerste kweek toen ik ze zaaide wist ik nog geen eens het verschil tussen autoflower en regulier xD

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Al doende leert men he

        #5
        Klachten=oogsten zonder te twijfellen hoe spijtig het ook is
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

        Comment


          #6
          Shit zeg. Naja als ze idd klagen dan beter omhakken of ze eens lief aankijken want dat gaat nog wel ff stinken dan.

          Mijn buren houd ik tevreden met verse eieren van mijn kippen, en wat van de oogst want de hele straat rookt hier.

          Maar zo makkelijk zullen veel buren ook wel weer niet zijn he.

          Gelukkig hebben ze jou erop aangesproken ipv meteen de blauwe gebeld. Dat is dan wel weer netjes van ze.

          Ze zien er iig goed uit. Zal geen bankhang wietje zijn maar effect zullen ze wel degelijk geven mits je een goed soortje had aangeplant.

          Helaas.

          Comment


          • Johnnydekweker
            Johnnydekweker commented
            Editing a comment
            Klopt, AK47 is het. dus volgens mij wel een goed soortje hoor

          #7
          Stel dat dit topje nog ff 4 weken zichzelf zou ontwikkelen in het zonnetje
          20181011_175930.jpg lekker wat hars aan de schaar wat zou ik daar mee doen?
          20181011_205822.jpg

          Comment


            #8
            Bewaren op oproken.

            lekker eraf kratsen met een mesje en dan heb je een beetje hash

            Comment


              #9
              Tijdens het knippen op een jointje smeren, of op een sigaretje.
              Kun je meteen zien of het goed is.
              Hoe harder het bubbelt hoe beter.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #10
                Knippen en de buren iets lekkers brengen en bedanken dat ze je waarschuw voor de geur
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X