Vroegtijde oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jeefs
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2014
    • 6

    #1

    Vroegtijde oogsten?

    Korting op 420shop
    in mijn tuin staan een paar mooie kush banner planten van royal queen seeds. Door het mooie weer deze zomer zijn ze ruim 2 meter 10 geworden. Ik heb echter een probleem: de bloei gaat te langzaam. Volgens royal queen seeds is midden oktober de oogstijd van deze planten, maar dat is het nu en ik zie nog geen enkel bruin haartje, alleen witte. Helaas is deze week de laatste week met mooi weer en vanaf volgende week wordt het weer moker koud. Een vriend van me raadde aan om vroeger te oogsten, en dan de hele plant de oogsten zodat te toppen nog een beetje door ontwikkelen tijdens het drogen. Zal ik dat doen? Of is het verstandiger ze in de kou te laten staan? Verduisteren heb ik stom genoeg niet gedaan
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Sudoma
    Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2009
    • 706

    #2
    Heb ik ook met mijn silver haze.

    Beter verduisteren in het begin of gewoon een soortje pakken die vroeger bloeit of sneller klaar is.

    die van mij ga ik ook niet klaar krijgen want die moet ook nog 5 weken ofzo. Dat ga ik dus niet redden.

    Ik hak de knoop door zodra ik rotte plekken krijg.

    en de toppen zullen niet echt meer ontwikkelen als ze geknipt zijn. Het blijft ongeveer zo zoals het nu is. Zodra er geen sapstroom meer is staat de ontwikkeling ook stil.

    als ik jou was zou ik deze warme dagen nog ff afwachten iig. Zolang je geen toprot of schimmels hebt niet veel aan doen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Pas oogsten als je rot krijg word warm.dit weekend
      God was never on your side..

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Yep gewoon laten staan, zeker als ze nog gezond is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Jeefs
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Oct 2014
          • 6

          #5
          Thanks voor het advies gasten

          Comment

          • Thedoctor
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jun 2017
            • 302

            #6
            Voor het zelfde geld is het binnen 10 dagen terug 25 graden en ga je spijt hebben dat je te vroeg hebt geoogst
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

            Comment

            • Sudoma
              Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2009
              • 706

              #7
              Juist. Dat zou zonde zijn.

              Comment

              Bezig...