Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroegtijde oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vroegtijde oogsten?

    Korting op 420shop
    in mijn tuin staan een paar mooie kush banner planten van royal queen seeds. Door het mooie weer deze zomer zijn ze ruim 2 meter 10 geworden. Ik heb echter een probleem: de bloei gaat te langzaam. Volgens royal queen seeds is midden oktober de oogstijd van deze planten, maar dat is het nu en ik zie nog geen enkel bruin haartje, alleen witte. Helaas is deze week de laatste week met mooi weer en vanaf volgende week wordt het weer moker koud. Een vriend van me raadde aan om vroeger te oogsten, en dan de hele plant de oogsten zodat te toppen nog een beetje door ontwikkelen tijdens het drogen. Zal ik dat doen? Of is het verstandiger ze in de kou te laten staan? Verduisteren heb ik stom genoeg niet gedaan
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Heb ik ook met mijn silver haze.

    Beter verduisteren in het begin of gewoon een soortje pakken die vroeger bloeit of sneller klaar is.

    die van mij ga ik ook niet klaar krijgen want die moet ook nog 5 weken ofzo. Dat ga ik dus niet redden.

    Ik hak de knoop door zodra ik rotte plekken krijg.

    en de toppen zullen niet echt meer ontwikkelen als ze geknipt zijn. Het blijft ongeveer zo zoals het nu is. Zodra er geen sapstroom meer is staat de ontwikkeling ook stil.

    als ik jou was zou ik deze warme dagen nog ff afwachten iig. Zolang je geen toprot of schimmels hebt niet veel aan doen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Pas oogsten als je rot krijg word warm.dit weekend
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Yep gewoon laten staan, zeker als ze nog gezond is.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Thanks voor het advies gasten

          Comment


            #6
            Voor het zelfde geld is het binnen 10 dagen terug 25 graden en ga je spijt hebben dat je te vroeg hebt geoogst
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

            Comment


              #7
              Juist. Dat zou zonde zijn.

              Comment

              Bezig...
              X