Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sativa met hoog THC gehalte en korte bloeitijd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sativa met hoog THC gehalte en korte bloeitijd?

    Korting op 420shop
    Ik wil volgend seizoen beginnen met een Sativa dominante wietsoort (met een hoog THC gehalte) die eind september klaar is. Het liefst zou ik met Amnesia Haze willen beginnen maar de bloeitijd loopt tm medio oktober.
    De kans op rot,door het weer is dan groter dan een soort die eind september klaar is.

    Alleen, op verschillende site's wordt voor de zelfde soort wiet andere getallen en data gebruikt. Welke kloppen nu?

    Wie kan mij een tip geven welke Sativa dominante hoog gehalte THC wietplant is klaar eind september? Een Kush soort? (liefst geen autoflowering)

    Wie heeft tips?

    Bedankt!!

    #2

    Comment


      #3
      Bedankt voor je reactie.

      Ik wil het liefst geen autoflower (lage opbrengst) en verduisteren is veel te veel werk helaas...

      Comment


        #4
        Als je een autoflower in een flinke pot zet, kun je er met een beetje mazzel 50-100 gram afhalen. Dus zet je er 5, dan kom je uit op 250-500 gram.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Bella View Post
          Als je een autoflower in een flinke pot zet, kun je er met een beetje mazzel 50-100 gram afhalen. Dus zet je er 5, dan kom je uit op 250-500 gram.
          Oke. Nou ik had dit jaar 3 autoflowers met in totaal 72 gr alleen ik maakte de fout om ze eerst een paar weken in een klein potje te zetten alvorens ze buiten in een grotere pot te zetten...

          Bedankt voor je reactie.

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              1. Of je neemt een autoflower

              2. Of je verduisterd

              3. Of je wacht. Vergeet medio oktober. Reken maar op medio november begin december
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

              Comment


                #8
                Oke. bedankt voor de antwoorden.

                Denk dat ik het toch bij autoflowers ga houden voor Sativa wiet.
                Ik zoek een wietsoort waar je goed op kan slapen en mijn ervaring is dat bij Amesia Haze (Sativa) dit goed gaat.
                Maar misschien zijn bepaalde indica's ook hiervoor geschikt.

                Comment


                • renoir68
                  renoir68 commented
                  Editing a comment
                  Sativa's geven juist energie,,,indica,(KUSH) gaat meer in je lichaam zitten,,,dus,,daar zal je beter op slapen dan een Haze soort.
                  Lees je jezelf is een beetje meer in van wat van soorten wiet er zijn en hun werking,,,

                  Je wilt van alles,,maar nix klopt wat je zegt,,
                  en vragen is vrij,

                • Ragnar
                  Ragnar commented
                  Editing a comment
                  Praktijk is toch anders kerel. Ik slaap erg goed op een Haze vooral omdat ik veel pieker snachts. Als ik een indica gebruik krijg ik wel een lichamelijke ontspanning maar geen mentale.

                #9
                Ik heb al een andere oplossing gevonden;

                EInd september zeg ik de plant onder mijn overkapping waar deze beschermd staat tegen directe regen en daar is het ook wat minder licht waardoor ik de plant kan laten bloeien tot medio-eind oktober.

                Comment


                • Thedoctor
                  Thedoctor commented
                  Editing a comment
                  Begin september +10-12 weken = eind november

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Als ze al begin september in bloei gaat.
                  Want dat is erg vroeg voor een Sativa.

                  Het grote voordeel is dat Sativa's wat meer fluffy toppen hebben.
                  Dat maakt ze weer iets meer geschikt, want de kans op toprot is dan kleiner.

                #10

                Comment


                  #11
                  Misschien is het dan toch beter om bijv in het voorjaar Sativa Automaten te gebruiken en daarbij 2 of 3 gewone Indica's met kortere bloeitijd er bij te nemen.
                  Ik moet het allemaal nog even bekijken.

                  Comment


                    #12
                    Dutch passion heeft de durban poison voor outdoor die is sativa dominant, en spliff seeds heeft ook sativa dominante outdoor soortjes zoals de gold rush outdoor en polm gold outdoor.. heb wel geen ervaring met deze soortjes ben zelf meer voor de indica maar als je een beetje zoekt vind je vanalles hoor, er zijn zoveel verschillende soortjes.. misschien hybrides van 50/50 indica/sativa ofzo..

                    Comment


                      #13
                      Bedankt allemaal!

                      Comment

                      Bezig...
                      X