Laat bloeiers?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mister_fix_it
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 144

    #16
    Re: Laat bloeiers?

    lol, ben bang dat het geen stand gaat houden tegen de wind van de afgelopen/komende tijd...

    Comment

    • Grower420
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 141

      #17
      Re: Laat bloeiers?

      Oorspronkelijk geplaatst door mister_fix_it
      lol, ben bang dat het geen stand gaat houden tegen de wind van de afgelopen/komende tijd...
      Dat moeten we bezien, maar niets doen was ook geen optie en heb genoeg folie nog dus gaat het kapot, dan fixen we het weer

      Comment

      • mister_fix_it
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 144

        #18
        Re: Laat bloeiers?

        njah, ben bang dat je bamboestokken misschien ook kunnen breken... ik weet niet of je die ook genoeg hebt?

        Comment

        • Grower420
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 141

          #19
          Re: Laat bloeiers?

          Oorspronkelijk geplaatst door mister_fix_it
          njah, ben bang dat je bamboestokken misschien ook kunnen breken... ik weet niet of je die ook genoeg hebt?
          Daar ben ik dan weer niet zo bang voor, bamboe kan hoop hebben hoor en staan vast met scheerlijnen. Als iets het begeeft zal het wel het zeil zijn. Maar we'll see

          De Ranzijn heeft nog plenty Bamboe staan, a 3,50 de 3 stokken.

          Comment

          • mister_fix_it
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 144

            #20
            Re: Laat bloeiers?

            toch goed over nagedacht met die bamboo dan!

            Comment

            Bezig...