Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort en strain ga je zeker weer zetten in 2019?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort en strain ga je zeker weer zetten in 2019?

    Korting op 420shop
    Nu (bijna) iedereen de buitenplantjes geoogst heeft vroeg ik me af wat de ervaringen van iedereen zijn.
    En dan vooral welke plant van welke breeder er volgend jaar sowieso weer in jouw tuintje komt te staan.

    Zelf ben ik vooral geinteresserd in gefeminiseerd zaad met een stabiel fenotype en goede resistentie tegen rot en schimmels.

    Ikzelf wil volgend jaar in ieder geval weer de Pineapple chunck van Barneys farm gaan groeien.
    Deze plant was erg sterk, bleef mooi groen en bracht veel op.
    Verder niks geen rot of andere narigheid en het wietje smaakt ook bijzonder goed.

    Hopelijk zijn er veel forumleden die ook hun favoriet willen delen zodat ik misschien ook op goede ideeen kom voor 2019

    #2
    1 x Critical + 2.0 van Dinafem

    1 x Gorilla Glue van het Huismerk van Wietzaadjes.nl

    En ik had ook K8 van V Elementum kocht, maar dan toch wel wat negatieve reviews gelezen.
    Dus had besloten om die Gorilla Glue te kopen en die dan te planten.
    Maar die K8 ga ik dan houden voor het jaar nadien.
    Last edited by ikwilgnusername; 27 November 2018, 08:37.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #3
      ik zou zeggen geef de passioneerde breeders van Outdoorkingseeds eens een kans; ze verkopen zaden die specifiek gekweekt zijn op een guerilla stek, die nauwkeurig geselecteerd wordt.
      Dit jaar heb ik voor het eerst zaden van hen gekocht. De prijs was super interessant, min 20 euro; verzending inbegrepen en ik had daarvoor zeker 40 zaden of meer zelfs.
      Ik had voor reguliere zaden gekozen, en heb ze ook als guerilla geplant. Het waren allemaal sterke mooie planten die ook zeer snel ontkiemden.
      soortjes die er voor mij uitsprongen zijn de heribeer en mighty mountain.

      Ik had ook RQS staan als guerilla (auto think different) maar dat werden dus Herma's, dus RQS zou ik zoals velen hier NIET aanbevelen...

      Comment


        #4
        Biker Kush mijn favoriet , super sterke plant , kan tegen veel tegen !
        Biker 99 (komende kruising)
        Ghost train cross met c99

        Comment


          #5
          Ik ga voor:

          Critical 2.0 - Dinafem
          Gorilla Skittles - Barney
          Dr Grinspoon - Barney
          en nog wat maar daar ben ik nog niet uit

          Comment


          • philly
            philly commented
            Editing a comment

          • Burundanga
            Burundanga commented
            Editing a comment
            Ja ooit eens gekocht in een shop vroeger.. zijn precies waterdruppels die aan je plant blijven hangen he.
            IK vind het gewoon een interessante strain omdat die anders is dan anderen. daarom zet ik ze.

          #6
          Heb men 2 plantjes ook gekozen die ik eerder in deze thread vermeld heb omdat ze naar het schijnt vroeg kunnen geoogst worden. Goed voor tegen toprot dacht ik...
          Eind september staat er op wietzaadjes.nl bij alletwee.

          Hopelijk klopt dat.
          We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

          Comment


            #7
            en afghan-skunk-huismerk

            foto's
            Last edited by QnQ; 1 April 2019, 12:49.

            Comment


              #8
              Volgend jaar ben ik van plan een gold rush outdoor te zetten. Kijken wat dat gaat doen.

              Comment


                #9
                Ben erg tevreden met Dinamed Auto CBD, vorig jaar eentje buiten gehad, momenteel staat er 1 binnen en later dit jaar ga ik er zeker nog een binnen zetten omdat ik er echt tevreden oven ben. Makkelijke plant om te kweken en een smakelijk CBD wietje met amper THC.
                Heb inmiddels ook ander zaad besteld dus ga 'm zeker niet nog eens zetten enkel omdat ik nog zaad heb.
                Last edited by Cleargreen; 6 January 2019, 18:28. Reden: Gaf in eerste instantie geen antwoord op de daadwerkelijk gestelde vraag, mijn excuses
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment


                  #10
                  Dancehall Bleu Dream.. Early top Tao Chem Dawg.

                  Comment


                    #11
                    Ik ga voor een Pinapple-variant. Inmiddels al zoveel goeds over gelezen. Nu nog uitzoeken welke dan precies.

                    Comment


                      #12
                      Royal Jack Automatic van RQS. Heerlijk wietje om weg te roken!
                      Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

                      Comment


                        #13
                        Green poison fast version van Sweet seeds.

                        -redelijk vroeg
                        -resistent
                        -goede opbrenger
                        -compact + easy trim
                        - fucking lekkah

                        Comment


                        • Burundanga
                          Burundanga commented
                          Editing a comment
                          Heb je die al eens gezet?
                          Mijne totaal niet vroeg en zeker niet resistent tegen meeldauw.
                          Weinig THC.

                        • nyln
                          nyln commented
                          Editing a comment
                          Ja uiteraard, ga geen soortjes noemen hier die ik nooit gekweekt heb natuurlijk.

                          Redelijk vroeg ja. Eind september oogsten, prima als je het mij vraagt.

                          0,0 meeldauw. Dat is sowieso een schimmel waar ik eigenlijk nooit last van heb. Wel wat toprot in de allerdikste toppen maar minimaal.

                          Weinig thc? Hier absoluut de meeste thc van 5+ soortjes die gezet zijn, en niet te vergeten een heerlijke appeltjes geur.

                          200g per plant geoogst dit jaar van de green poisons.

                          In welk jaar heb jij ze gehad? En had je toen ook de fast version of de normale green poison?

                        #14
                        Voor nu iedereen bedankt voor de reacties. Enkele interessante soorten gezien.
                        Maar er kan nog meer bij.

                        Dus welke groeiers hebben nog meer suggesties?

                        Comment


                          #15
                          Speedy chili, royal Queen seeds, 6weken bloei, 2 dagen ontkieming, binnenkweek, geen problemen gehad en heel aparte smaak!!!

                          Comment

                          Bezig...
                          X