Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke September kweekje ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mogelijke September kweekje ?

Korting op 420shop
    Hey, aangezien wij in Belgie helemaal geen mooie zomer hebben gehad, en iedereen maar bezig is van een mooie nazomer, zou het dan eventueel mogelijk zijn om mijn plantje ( 3dagen oud ) nu nog buiten in de grond te gaan zetten als hij eenmaal wat groter is ? Normaal gaan lowrider tot in augustus.

Het is een autoflower, ak 47.

Dit is de grote vraag waar ik nu mee zit.

Tzjee

Re: Mogelijke September kweekje ?

geen enkel probleem.een mooi tuinkasje zou nog beter zij.komt natuurlijk niet zoveel vanaf als we een matige naazomer krijgen.ik zeg doen

Comment

Nja maar kheb alleen maar schrik voor de regen -> toprot, zeker met deze snelle bloei van deze plantjes. en zou graag snel wat meningen willen horen zodat ik ze snel genoeg nog buiten in de grond kan gaat zetten !
      Last edited by Tzjee; 1 September 2010, 19:35.

Comment

gewoon tuinkasje kopen of zelf maken

Comment

gewoon naar buiten dat ding
          kan geen kwaad
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Comment

Ok, bedankt, ik laat het plantje nog zo'n 1a2weken bij mij binnenstaan, dat ie wat stevig de buitenwereld in kan, en ik denk dat ik dan iets kleins serre achtig zal maken zodat er niet te veel regen aan komt ( toprot ) en de dieren er niet bij kunnen, ik heb ook nog gewone planten, kweet helaas niet welke het is, maar dan ga ik die ook nog proberen buiten te zetten ! Nu nog een spot vinden.
              X

Comment

Bezig...
              X