Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is er aan de hand ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is er aan de hand ?

    Korting op 420shop
    heren , ik ben nieuw hier mijn naam is piraat ......waarom .....omdat mijn vrienden mij zo noemen , ben namelijk een kitesurf-verslaafde (instructeur )

    Ik ben 3 maanden geleden verhuisd naar spanje .....spanje ??? ja daar waar de zon optimaal schijnt !!!!!

    nu heb ik in de plaatselijke crow shop hier 3 ice cool zaadjes gekocht

    alle 3 zijn inmiddels uitgekomen en staan in potten van +- 15 liter , ik heb er wat potgrond ingedaan en ook een voedingsupplementje bij aangeschaft genaamd BIOVEGA

    Het gekke is dat alle 3 de zaadjes tegelijk uitgekomen zijn , echter 1 groeit er als kool , de ander iets minder en de 3e is echt een laatkomertje lijkt het wel .

    ze hebben alle 3 dezelfde behandeling maar ik ben bang dat het laatkomertje de verkeerde kant op gaat , elke ochtend krijgen ze een kopje water en sinds de laatste week een heel klein beetje biovega .De zon schijnt hier van 07.00 t/m 22.00 redelijk sterk (tis zo'n 28 graden !)

    de beste plant heeft inmiddels al 6 grote bladeren en ziet er gezind groen uit , de middelste is net aan het 2e laagje blad bezig en volgt maar wat langzamer .

    het probleemgevalletje heeft nog maar 4 kleine blaadjes en de 2 eerste (de allereerste bolle niet echt blaadjes ??) zijn een beetje gelig ......help wat moet ik met hem aan !

    ps hoe plak ik foto's bij hier ?

    #2
    Re: wat is er aan de hand ?

    het kan ondervoeding zijn, maar is wiet kweken eigenlijk "legaal"(gedoogd) in spanje ?
    anders zou het best wl raar zijn als ze zaden gaan verkopen , maja het kan ondervoeding zijn en verschil tussen
    je plantjes is best wel normaal dat zit gewoon in de genetica van de ouders.

    Comment


      #3
      Re: wat is er aan de hand ?

      ja het is hetzelfde als in nederland , je mag 5 planten in de zon hebben , ga je onder de lamp wordt het een verbod ( alsof je die lampen hier nodig hebt !hahahahah)

      Het gekke is dat me opgevallen is dat er hezelfde zo niet meer gesmookt wordt als in nederland , er zijn gewoon grow shops alleen de coffe shops ontbreken

      Comment


        #4
        Re: wat is er aan de hand ?

        nee lampen heb je inderdaad niet nodig , in spanje kan je echt struiken kweken, veel succes in ieder geval en duimen voor een mooie oogst

        Comment


          #5
          Re: wat is er aan de hand ?

          Kben al benieuwd naar de eerste foto's. Dat moet daar inderdaad wel goed gaan met die zalige zon. Damm, nu heb ik zin om naar spanje op vakantie te gaan
          Succes in ieder geval.
          Je zal zeker alles op dit forum vinden aan informatie die je nodig hebt.

          Grtz
          Skanna

          Comment

          Bezig...
          X