Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes kiemen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes kiemen

    Korting op 420shop
    Mijn eerste post, en mijn eerste kweekje buiten wiet

    Vorige week wat zaad besteld, early misty. Leek me wel een sterke soort die niet extreem veel aandacht nodig heeft. Maandag avond heb ik ze gezaaid in Sprout pads, lekker nat gehouden alles. Nu heb ik alleen niet gelet op wat de boven en onderkant is van het zaadje. Maakt dat veel uit, of komen ze toch wel boven?

    Ik zie de eerste zaadjes al proberen omhoog te komen, en bij een zaadje zie ik een wortel de lucht in steken als ik wat potgrond weghaal. Lijkt me een beetje een vreemde houding Trekt dat nog goed.. In de zin van dat die wortel naar ondere gaat en het plantje naar boven?

    #2
    Re: Zaadjes kiemen

    Maakt echt niet uit hoe je ze erin steekt.
    Ik heb zelf het zaadje gewoon in de grond gestoken en niet eerst laten ontkiemen en alles is goed gekomen.
    en veel succes.
    grtz

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes kiemen

      Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
      Maakt echt niet uit hoe je ze erin steekt.
      Ik heb zelf het zaadje gewoon in de grond gestoken en niet eerst laten ontkiemen en alles is goed gekomen.
      en veel succes.
      grtz
      Je hebt helemaal gelijk. Alle zaadjes zijn gaan kiemen en steken nu een beetje boven de grond uit. Heb er foto's van dus als jullie het intressant vinden kan ik wel een log bijhouden hier op het forum.

      Na hoeveel weken kan ik erachter komen welk geslacht ze hebben, En kunnen ze tot die tijd in kleine potten?

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X