Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke laagblijvende autoflowers op een balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke laagblijvende autoflowers op een balkon

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,
    ik kweek inmiddels alweer een ruime tijd binnen.
    maar sinds ik verhuisd ben is dit niet mogelijk.
    Ik wil daarom op mijn balkon een 4 tal mooie kleinblijvende autoflowers zaaien begin mei.
    ikben alleen opzoek naar een haze achtige autoflower met heel veel opberengst.
    xl autoflowers zijn geen optie.
    ik wil namelijk onder de afkadering van het balkon blijven zodat mensen van buitenaf niks kunnen zien.
    iemand tips voor een goede autoflower die aan deze eisen voldoet??

    #2
    De Haze CBD van Dinafem misschien ?
    Geen ervaring er mee, maar de genetica ziet er leuk uit.

    Alles is laag te houden natuurlijk, ook xxl soortjes en zelfs niet-autoflowers.
    Buiten kun je ook scroggen.
    Of als je om de 5cm een gaatje in de potten boort heb je ruimte genoeg om touwtjes te bevestigen waarmee je lange takken wat naar beneden kunt trekken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      https://www.seedsseedbank.com/websho...wer-1pack.html

      https://www.seedsseedbank.com/websho...wer-1pack.html

      Hoor goede verhalen over deze zaadbank. Dit jaar heb ik al mijn zaad bij hun besteld.
      Buitenkweek 2019

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Ben nog redelijk noob qua kweken maar auto's zijn gemiddeld (in een niet te grote pot formaat) toch tussen de 80 en 100 cm? Tenminste dat is mijn ervaring..

      • misty
        misty commented
        Editing a comment
        Heb net vanmorgen een cheese auto van 1.60 afgeknipt op 14 liter

      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Niceeee misty. Ga dit jaar ook wat auto's in volle grond doen... Benieuwd hoe groot ze dan worden.

      #4
      Super Bud Auto van Greenhouse Seeds


      Geen Haze achtige AF maar wel een die van zichzelf al laag blijft (gemiddeld 60 tot 70cm) en nog eens flink wat kan opbrengen. Wellicht iets om over na te denken?

      Comment


        #5
        Je kunt iedere auto laag houden.
        Als jou gewenste hoogte hebben
        bereikt zijn er tal van mogelijkheden.
        Bv. toppen dan gaan ze in de breede
        Verder groeien.....

        Comment


        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Of lst. Blijven ze ook laag van.

        #6
        Zet ook andere planten neer liefst met bloemen om geur problemen te voor komen
        God was never on your side..

        Comment


          #7
          Autoflowers in net te krappe potten, en dan zorgen dat ze zoveel mogelijk licht krijgen, dan zouden ze relatief klein moeten blijven.
          Autoflowers 2016

          Comment


            #8
            Ik zit juist altijd met het probleem dat die autoflowers niet groot genoeg worden.....

            Comment


            • Lambalski
              Lambalski commented
              Editing a comment
              Anders 2 rondes draaien. Beetje goede auto's haal je toch makkelijk 50 gram droog per plant af, zo niet meer.

            #9
            Hey iedereen bedankt voor de reacties.
            ik heb vandaag maar gewoon de woningbouw gebeld en uitgelegd dat ik een medische verklaring heb van de huisarts waar oo staat dat er voor mij geen ander alternatief is dan medicinaal cannabis.
            ik heb uitgelegd dat ik dit niet vergoed krijg via de zorgverzekering en aangegeven dat ik dit op het balkon zelf wil kweken binnen het gedoogbeleid.
            hun vertelde mii dat dat geen probleem moest zijn mits ik de ooiumwet niet overtreed.
            om hier even zeker van te zijn heb ik de wijkagent gebeld en gevraagd hoe het zit.
            die vertelde mij dat ik rustig tot 5 planten op het balkon kon zetten en mits niemand anders er last van heeft ze gewoon kunnen blijven staan.
            Ze vertelde me ook dat zelfs als ze zouden komen ivm klachteb en er niet meer dan 5 planten worden aangetroffen dat ze dan de planten in beslag nemen en verder niks doen. (Mits ik er afstand van doe)
            ook geen melding aan de woningbouw dat er planten ontruimt zijn.
            kortom als het goed is hoef ik dus niet heel erg op te letten hoe groot ze worden.
            mijn beide buren vinden het totaal geen probleem en dus heb ik daar geen omkijken naar.


            ik heb mijn oog op 3 verwchillende soorten laten vallen:
            automazar van dutch passion
            Auto gleuberry og van dutch passion
            amnesia xxl van dinafem

            Nu nog even uitzoeken welke van de 3.
            ik neig naar de amnesia xxl omdat ik het liefst haze rook.
            de andere 2 heb ik puur gekozen vanwege hun opbrengst.


            ik wil er 4 neerzetten ivm met de beschikbare ruimte.
            Ik heb altijd binnen gekweekt en nooit buiten op het balkon met autoflowers.

            Toppen ga ik niet doen met autos eventueel LST
            maar verder niks denk ik, ik weet niet of je buiten fatsoenlijk kan scroggen met autos? Aangezien toppen voor vertaagde groeitijd zorgt bij autos en dat ten kosten kan gaan van je opbrengst lijkt me.

            heeft er verder nog iemand tips qua formaat pot.
            Beter 4x 40 liter of gewoon 11 liter potten.
            weet niet hoe het met autos zit, maar met fem is hoe groter de pot hoe groter de plant ( mits dezd natuurlijk voldoende licht krijft)

            Nouja hele lap tekst.
            iig bedankt voor het lezen en ben benieuwd naar jullie ervsringen.

            ps tuin is op noordoosten.
            Hele ochtend tot middag licht.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Ochtendzon is de beste. Neem 10 liter potten om te beginnen en kijk uit voor andere buren en dieven! welke etage zit je? 10 hoog, geen probleem, 1 hoog plantjes kwijt!!

            #10

            Comment


              #11
              Ja dat klopt idd hier was ik ook van op de hoogte maar aangezien er ook in het contract staat dat het kweken van cannabis in en om het appartement verboden is.
              Ging ik er van uit dat het helemaal niet mocht.

              Comment


              • belladonna
                belladonna commented
                Editing a comment
                Pas maar op het staat in jou contrackt dat het niet toe gestaan is en dat heb jij zelf onder teken. Dat je met iemand aan de telefoon gesproken hebt en de politie wil niks zeggen jij heb jou handtekening onder een papiertje gezet dus als je het wel doe bij jij zelf schuldig. Licht ook je onder en boven buren in evt en vraag hun als ze evt last hebben of ze dan meteen naar jou willen komen en dat jij dan het probleem meteen oplost. Ik ligt al mijn buren in en vraag het ze

              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Inderdaad Bella maar dan heb je het over contracten
                van de laatste tijd en zelfs daar worden uitzonderingen
                op gemaakt door stichtingen.

                In wat oudere contracten komt deze regel niet voor
                wel in de Wet! En hier bepaalt een rechter over....

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Klopt.
                Dat staat pas sinds de jaren 80 in alle huurcontracten
            Bezig...
            X