Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer naar buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer naar buiten

    Korting op 420shop
    hey iedereen,

    Mn 1 plant hobbykweek is me vorig jaar zo bevallen dat ik dit jaar wat meer ga proberen. Nu wil ik de planten eigenlijk met name buiten zetten. Geen hybride binnen-buiten als ik vorig jaar gedaan heb wegens het missen van natuurlijke resistentie tegen beestjes. Nu ben ik heel enthousiast begonnen. Maar wanneer kunnen deze kleintjes eigenlijk naar buiten?

    Wat is de minima nacht temperatuur wil ik ze van Mn kiemkas naar een buitenkas verplaatsen?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Naar de buitenkas kan al eerder

    zodra de gewone temp niet onder de 15 graden komt mogen ze al naar buiten zonder kas
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      De licht-uren zijn belangrijker. Als je je plant in een kas zet is de temperatuur nu al goed.
      Maar als je ze binnen op 18/6 hebt staan en ze nu buiten zet, dan krijgen ze daar opeens 13/11
      Dat gaat (hopelijk alleen) voor wat vertraging zorgen.

      Dit is een sticky topic in het forum buitenkweek info : Kan ik al beginnen ? -=[ Zonuren ]=-
      Last edited by QnQ; 1 April 2019, 21:16.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Budapprentice
        Budapprentice commented
        Editing a comment
        Dank voor je reactie, dan laat ik ze nog ff 2 weekjes onder kunst licht binnen. Is er bij buitenkweek nog een manier om een plantje sneller in bloei te krijgen? Ben redelijk vroeg begonnen en ze mogen niet het formaat wiet-boom krijgen omdat ze straks op een balkon staan

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ze zijn al flink gestrekt. Beter haal je die kap eraf, want ze krijgen niet voldoende licht nu.

        Als het geen autoflowers zijn kun je verduisteren.
        12 uur buiten, en 12 uur binnen in het donker.
        Elke dag op precies dezelfde tijd, gedurende een week of 8-9-10

        Verduisteren is bijna niet te doen aan het begin van het seizoen.
    Bezig...
    X