Herkent iemand dit beestje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stuntmanbart
    Expert Stoner
    Member
    • May 2008
    • 77

    #1

    Herkent iemand dit beestje?

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    Trof een heel klein beestje aan op mijn plant. Het leek op een spinnetje met zwarte poten en kop maar verder met een rood lichaam...zie foto-s.
    De foto-s zijn niet heel duidelijk maar misschien toch iemand die dit herkent en me kan vertellen of ze schadelijk zijn?
    Ps. klik of foto om in te zoomen

    Bedankt en groeten,

    Stuntman Bart
    [attachment=1:2p6kawh9]spinnetje.JPG[/attachment:2p6kawh9]
    [attachment=0:2p6kawh9]spinnetje2.JPG[/attachment:2p6kawh9]
    Attached Files
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: Herkent iemand dit beestje?

    Een klein rood spinnetje.
    Is niet schadelijk voor je plant.

    Peace

    Comment

    • stuntmanbart
      Expert Stoner
      Member
      • May 2008
      • 77

      #3
      Re: Herkent iemand dit beestje?

      hehe thx

      Comment

      Bezig...