Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitte probleem ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hitte probleem ?

    Korting op 420shop
    Yoo heren, ik wil voor het eerst proberen autoflowers op mijn op het zuiden gesitueerde balkon te kweken. Maar waar ik een beetje ongerust voor ben is de hoge temperatuur op het balkon. Het zit zo als het 20 graden buiten is dan is het door de kunstof kozijnen al gauw 10 graden warmer op het balkon, nu heb ik gelezen dat de ideale temp zo rond 28, 30graden is. Maar het word zomers vaak veel warmer dus op het balkon kan het soms wel 45 of warmer worden. Is dat een probleem voor mijn bleu cheese autoflowers?

    #2
    Als ze gewoon buiten staan is het geen probleem.
    Ze kunnen dan weleens tot 10 liter per dag drinken.
    Als je op dat moment voeding geeft zul je die flink moeten verlagen (!)

    * topic verplaatst en titel aangepast
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ok dan moet ik dus vaak met de gieter aan de gang haha, dacht dat dan miss te warm was en de bladeren en kleine topjes te warm hadden, voeding ja denk dat ik gewone huis tuin en keuken voeding wil geven en betere bloei voeding of is dat niet juist

      Comment


        #4
        Als je de plantjes maar lekker buiten laat staan is het geen probleem.
        Dus niet inbouwen en afschermen en uit de wind zetten enzo.
        Ruime potten gebruiken. 16L bijvoorbeeld wegens een grotere water/voeding-buffer

        Voeding kopen zou ik nog even mee wachten tot je er wat meer over gelezen hebt.
        Er zijn zoveel soorten en oplossingen, sommige zelfs goedkoper dan huis-tuin-en-keuken-planten-voeding.
        Heel veel merken verkopen tegenwoordig complete starterspakketten.
        Vanaf 3-4 tientjes tot 80-90 euro (afhankelijk van welk merk) heb je een compleet pakket voor de hele kweek.
        (Voorbeeldje van diverse pakketten bij Desjop. Deze zijn natuurlijk ook bij andere growshops te halen/bestellen)
        Maar er zijn ook merken die een all-in-one voeding verkopen.
        Zo gebruik ik zelf de Atami B'cuzz All-in-one voeding regelmatig. (kost 8-9 euro)
        Ik heb ook weleens een buitenkweek met een fles Guanokalong gedaan en ging ook prima.
        Met een flesje BAC groei en BAC bloei ben je er ook. Zelfs een flesje Pokon voor groene planten kan.
        Zoveel merken, zoveel mogelijkheden.
        En dan zijn er hier in het voeding-forum ook nog topics over hoe je zelf voeding kunt maken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X