Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow bloei (achter de raam)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: White widow bloei (achter de raam)

Zo dat moet wel ruiken denk ik! Ik zou ze volgende keer buiten of op je balkon zetten, dan heb je er zowat geen last van(als je het bij 4/5 houdt dan). Mijn plantjes zijn ook bijna klaar en dan smokeeeee. Je kan ook de kamers goed luchtdicht maken, het gat onder de deur dicht maken en afzuiging/ramen open binnen in de kamer. Een ventilator voor de deur binnen in de kamer zetten helpt lucht bij je deur weg te houden.

Comment

Zie hier : Wanneer oogsten

Groetjes bella
      God was never on your side..

Comment

Thanx belladonna, deze was ik inderdaad ook al tegengekomen, toch maar een microscoopje kopen dus .
        Op conrad.nl is er een voor 5 euro geloof ik 40X vergroten, zal wel goed zijn denk ik.

@Badc Mijn balkon is op een lage verdieping. Klim je zo op, is denk ik geen optie. Ik wil ook niet dat buren het zien verder, daarom heb ik ze ook expres laag gehouden, tot net over de vensterbank, zodat het vanaf de straat niet te zien is.
        Het valt nu ook mee met de stank in ieder geval, kwam met name doordat ik wat bladeren had verwijderd en deze per ongeluk boven in de gang had laten staan

Heb de kleinste plant ter experiment een paar dagen terug geklievd, de 2e grootste doe ik ongeveer een week later om te kijken wat nu de beste tijd zou zijn. de grootste doe ik niks mee, even kijken welke het lekkerste word

Greetz

Comment

Mooi2.jpg

mooi.jpg

Zo te zien mag het nog wel even, heb geen loep ofzo maar met macro stand van men telefoon kom ik een heel eind.

Comment

Je wil niet dat de buren het zien, alleen ruikt het hele trappenhuis naar een wietkwekerij omdat je een zak bladeren op de gang zet..wtf
            Als je trouwens een raampje open zet, kan de hele straat het ruiken als er een beetje wind staat.
            Die geur gaat nog wel erger worden. (Of beter juist, ik vind het geen stank)
            Zo te zien kunnen ze nog wel een weekje of twee zeker. Good luck!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het trappenhuis van mijn woning stonk behoorlijk inderdaad (heb 3 verdiepingen), woon niet in een flat ofzo waar je een trappenhuis deelt.
              2 weken denk ik ook, alleen de kleinste plant gaat er iets eerder aan, eind van de maand een feestje dus wil vast wat droog hebben de kleinste toppen zullen dan wel te roken zijn. De rest wacht ik wel even netjes tot ze afgerijpt zijn.

Ik vind het verder ook niet stinken, als denk ik dat het buiten wel mee zal vallen, De ramen staan alleen overdag open als de temperatuur buiten nog OK is en de buren met aangrenzende ramen werken zijn, savonds gaat de gangdeur open en de ventilator aan zodat het niet broeierig word. Zolang ik geen bezoek ofzo krijg zal het mij weinig interesseren als het trappenhuis vol wietlucht hangt, overdag lucht ik dan alles ook weer door. probeer gewoon overlast te voorkomenen dan met name naar mijn vriendin toe haha.

Greetz

Comment

Nog wat nieuwe plaatjes

Plant 2:
                NO_2-001.jpgNO_2-002.jpg
                NO_2-006.jpgNO_2-004.jpgNO_2-003.jpgNO_2-005.jpg

Plant 1:

NO_1-001.jpgNO_1-004.jpgNO_1-003.jpgNO_1-002.jpgNO_1-005.jpg

Comment

De 3e Plant is inmiddels droog, respectievelijk 25 gram lekkere wiet.
                  De andere 2 zijn afgelopen zaterdag geklievd en ik denk dat deze er eind deze week ook aan moeten geloven. Zal ook zeker wat meer vanaf komen

Comment

Mmm wat moet je kamer momenteel lekker ruiken Ondanks het feit dat je foto's bewogen zijn, zie je toch mooie toppen schitteren. Lekker hoor!

Comment

gad lekker daar man mooi om te zien en dat agter een raammooi man grt

Comment

De planten wilden inderdaad niet echt stilzitten voor de foto, had geen geduld om te wachten tot ze weer stil zaten. Heb een aantal toppen op moeten binden omdat ze anders onder de vensterbank gaan hangen, Sinds het klieven zijn de toppen zwaarder geworden of de plant is unhappy .
                        Opzich zouden ze nog wel een weekje kunnen maar waarschijnlijk gaan ze er donderdag/vrijdag aan, Ben de meeldauw ook beu en het begint links en rechts dichter bij de toppen te komen. Liever een paar gram minder dan toprot en schimmeltoppen

Achter de raam gaat verder prima, als de zon er maar gedurende de middag opstaat. wel wat minder opbrengst dan wanneer ze buiten de hele dag in de volle zon staan waarschijnlijk maar het voordeel is weer dat je niet zo bang hoeft te zijn voor toprot etc.

Greetz

Comment

Foto's-0040.jpg

Zo staan ze er nu bij, beetje wazig maar door een loepje heen foto maken blijkt een hele kunst te zijn. Moet ook nog wat meer toppen bekijken van de 2 overgebleven planten maar vooralsnog mogen ze nog wel even.

Het was de planning om ze al geknipt te hebben maar de logeerkamer bleek niet nodig te zijn en ik kon een loep lenen (X20) zal deze week wel wat meer foto's proberen te maken van de trichomen.

Greetz

Comment

Het lijkt erop dat de foto wat bewogen is, anders zou je de trichomen op zich nog wel goed moeten kunnen zien.

Comment

dit was de beste van 10+ foto's, het wazige komt ook een beetje door de loep zelf, het linkse gedeelte van de foto is wel aardig te zien.
                              Ik heb ze verder gewoon zo bekeken, en ze mogen nog even. als het van de week lukt komt er nog wel een betere foto.

Greetz

Comment

Bezig...
                              X