waneer zie je dat de toppen goed zijn om afteknippen? moeten die kleine haartjes op je toppen bruin zijn want die van mij zijn al een weekje bruin maar veder gebeurd er niks meer.
wanneer zie je dat de toppen goed zijn om afteknippen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: waneer zie je dat de toppen goed zijn om afteknippen
moet echt mindere met blowen
soort heb ik al gezien gevoel maar dan op ze frans
-
Re: waneer zie je dat de toppen goed zijn om afteknippen
Je vraag staat op de plaats waar mensen zich voorstellen.
Ik zet hem op de juiste plek neer,
Hier vind je info over oogsten op basis van trichomes. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...28Trichomes%29
hier een voorbeeld hoe je anders te werk gaat http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ppen-en-drogen
Grts
DaniellaComment




Comment