Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Curacao

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Curacao

    Daar hoef je niet bang voor te zijn want dat is zo en ook wel makkelijk
    Elke maand plant je een aantal zaden en dan kan je op een gegeven moment elke maand oogsten

    Hou er wel rekening mee dat er geen tot weinig verschil zit tussen hard en soft drugs handel en wandel

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #17
      Re: Curacao

      ik ben eergisteren begonnen met ontkiemen.
      @extreme, bestellen doe ik liever niet. haal het dan liever zelf

      @ventje, ik dacht dat ik de enigste was van curacao op dit forum. leuk om een mede-eilands kweker te ontmoeten. ik weet dat het hier even illegaal is als harddrugs, maar ik heb tot nu geen problemen mee gehad.
      ik zelf zit in dominquito.
      wat voor soort heb jij?

      thnx voor de tips
      ganjaplant

      Comment


        #18
        Re: Curacao

        Op dit moment heb ik trainwreck staan , lekkere gekke plant toppen worden top zwaar en gaan hangen waardoor ze lekker laag blijft


        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #19
          Re: Curacao

          @ventje,
          tering, wat kan die plant mooie toppen hebben, en ik zie waarom ie zo heet

          ik heb vandaag de pitjes in de grond gestopt. ik ben een paar dagen geleden begonnen met ontkiemen. Eerst in de vriezer gelegd en in de koelkast bewaart. Het schiet alleen niet op. Ik zag dat er 2 een beetje uitkwamen. Maar bij de rest zag ik nog helemaal niks.
          Ik heb nog een vraagje:
          - als ik buiten kweek, kan het kwaad als ze in de avond ook ligt krijgen via een lamp? Het is niet zo'n sterke lamp en hangt op ongeveer 2meter binnen van de zaadjes.
          - en vanaf wanneer moet ik met voeding beginnen? Ik heb iets gekocht van Pokon, voor stevige en mooie groene bladeren. Is dit goed voor voeding? er stond ook nog een fles voor betere bloei. alleen niks over groei.

          Ik zal zodra er iets uitkomt een verslagje opmaken bij de buitenkweek fora.

          ganjaplant

          Comment


            #20
            Re: Curacao

            Pokon voedig ,moet je bijsluiter lezen , als die voor bloemen is bestaat de kans dat er metalen inzitten die je liever niet rookt . als je licht bijgeeft moet je werken met hogedrukgaslampen of je kan met TL lampen aan de slag , kun je op forum goed vinden bji micro-kwekers. gewoon icht doet niets af want het lichtspectrum is te klein om van enig nut te zijn . en als je tl lampen gebruikt dan mogen die maar op enkel centimeters hangen van je spruiten anders worden ze ijl, gaan ze schieten , oftewel krijgen ze een lange steel.
            je wilt kweken met alle risico's vandien zorg dan dat je planten een goede start krijgen. zo'n kastje is makkelijk te bouwen en zou je het groter maken dan kun je ze toch wat doortrekken s'avonds ! veel bouwgenot
            en de indica s daar , van een superqualiteit als ze volgens plantje gewoon daar groeien want zoveel licht dat is gewoon bedekt met vloeibare THC bijna

            ik hoop een mooie oogst te zien van je,

            veel groeiplezier
            Last edited by member10463; 7 October 2010, 01:04. Reden: spelling

            Comment


              #21
              Re: Curacao

              dus ik moet opzoek naar een andere groeivoeding.
              En het is de bedoeling om gewoon 2 planten in de zon te zetten en that's it. ik heb (nog) geen zin om van alles in elkaar te zetten. omdat me ouders er nog niet echt voor zijn. Tot nu toe nog geen gezeur alleen als ik een heel huisje ga bouwen en energie ga verbruiken kan dit misschien veranderen.

              Dus die lamp heeft geen zin? dan zet ik ze gewoon ergens anders in het donker. Ik heb nog niet echt een prima plekje gevonden waar ik ze kwijt kan. Niet elke plek heeft de hele dag zon of staat teveel in het zicht.
              en ik heb nog een vraagje. moet ik de grond nu ook nat houden? voor het ontkiemen? en zoja, hoeveel? gewoon een beetje vochtig of echt nat?

              ganjaplant

              Comment


                #22
                Re: Curacao

                Ik zou niet met hogedruk lampen gaan werken , wat denk je dat dat kost ?
                Heb je een gewone stroom meter of met munten ?

                Beetje vochtig en dan een plastieke folie eroverheen spannen en als de koppie's boven komen de folie weg halen
                Ik weet zeker dat er bio pokon te krijgen is bij Centrum en anders even vragen bij de portugese tuincentrums

                Mijn plant staat op het dak , op een tussen stuk

                Succes
                Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                Comment

                Bezig...
                X