Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

groei en bloei voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    groei en bloei voeding

    Korting op 420shop
    Binnen enkele dagen wil ik mijn 3 PP planten gaan verduistren, maar ik vraag me af wanneer ik nu moet stoppen met groeivoeding en moet gaan starten met bloeivoeding.

    Bedankt

    Rene

    #2
    Re: groei en bloei voeding

    Ik gaf de mijn pas bloeivoeding mee als ik vergeling opmerkte in de bladeren.
    Vergeling is niet altijd doordat ze bloeien, maar in mijn geval was dat wel zo.

    Dus: pas voeden als het nodig is.
    Maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het is nooit een overbodige luxe ze wat extra te geven ook al is dat niet nodig he
    Just don't overdo it, de aangegeven hoeveelheid niet direct geven, eerst lichtjes opbouwen.

    Moet je bv 50ml op 10 liter water geven, dan geef je haar eerst 25ml tot 30ml op 10L en geleidelijk aan opbouwen.

    Je kan uiteraard ook een grondmix samenstellen.
    Wormenmest is DE shit

    Comment


      #3
      Re: groei en bloei voeding

      Je bedoelt hiermee dat ik gewoon door moet gaan met me groeivoeding en bloeivoeding moet gaan geven wanneer dit alleen nodig is?


      Ik gebruik trouwens terra vega en voor de groei heb terra flores.

      Schrik niet ik geef de PP plantjes elke dag 25 ml voeding op 10 liter water en ze gaan als een speer op 27 liter potten zal vanavond eens wat foto's plaatsen..

      Tot zover bedankt en ik wacht op je antwoord

      groetend

      Rene

      Comment


        #4
        Re: groei en bloei voeding

        Oorspronkelijk geplaatst door junkie4ever
        Je bedoelt hiermee dat ik gewoon door moet gaan met me groeivoeding en bloeivoeding moet gaan geven wanneer dit alleen nodig is?
        Eind juli, begin augustus begin je bloei voeding te geven in geval van 1 componeten voeding. Heb je basis voeding voor groei aleen moet je beginnen bijvoeden met pk 13-14 of een booster.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: groei en bloei voeding

          Ik bedoel dat elke genetica anders is, maar het nooit overbodige luxe is voeding te geven.
          Black Jack is een voedingvreter!
          Dat merkte ik pas in bloei, maar ik gaf haar tijdens de groei NIETS tekort.
          Het is pas aan de bladeren dat ik opmerkte dat ik bloeivoeding moest geven.

          Elke genetica is anders, en je moet gewoon voelen wat jouw plantje nodig heeft.
          Elk plantje is anders, je moet ze kennen om ze te kunnen verwennen.

          Comment


            #6
            Re: groei en bloei voeding

            toppie mannen ben blij met de info

            Bedankt tot zover

            Comment


              #7
              Re: groei en bloei voeding





              even een foto van mijn PP planten


              groetend

              Comment


                #8
                Re: groei en bloei voeding

                Ola, hier gaat iemand veel oogsten
                Ziet er goed uit man, maar sommige bladeren lijken wat slapjes te hangen.
                Maar ze zien er nog groen genoeg uit om u geen zorgen te baren. Gaat lekker goed daar!

                Comment


                  #9
                  Re: groei en bloei voeding

                  Die dwergen staan er fier op . Ben je nog van plan om te verduisteren ? Gaan wel reuzen worden dan en mischien onhandelbaar .

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: groei en bloei voeding

                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    Die dwergen staan er fier op . Ben je nog van plan om te verduisteren ? Gaan wel reuzen worden dan en mischien onhandelbaar .

                    Grtz
                    Wat het verduisteren betreft wil ik daar eerdaags mee beginnen, uiterlijk 14 of 15 juli zodat ik voor het regen seizoen klaar ben.

                    Vorig jaar heb ik dit niet gedaan en was toen pas 23 September 2007 klaar. Ik had toen een 60 liter specie kuip die niet te tillen was haalde bijna 2 ons weed er vanaf, hij leefde toen van normale potgrond en pokon .

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
                    Ola, hier gaat iemand veel oogsten
                    Ziet er goed uit man, maar sommige bladeren lijken wat slapjes te hangen.
                    Maar ze zien er nog groen genoeg uit om u geen zorgen te baren. Gaat lekker goed daar!
                    Heb nog even naar die zogenaamde hangende blaadjes gekeken maar volgens mij is dit niet zo, de bladeren hangen naar mijn inziens gewoon onder aan de tak.


                    Even een update van heden ochtend staan der er blij bij en gaan goed op de terra vega ben begonnen met + - 40 ml voeding op de 10 liter water elke dag.





                    Groetend Rene

                    Comment


                      #11
                      Re: groei en bloei voeding

                      Helemaal vanonder :p (maar das zijn er maar twee ofzo zenne, het was maar kommaneuken)
                      Want jouw planten staan er heeeeeeeeeeeeeel gezond bij man

                      Comment


                        #12
                        Re: groei en bloei voeding




                        Vroeg me af of die al het begin van het bloeien is sinds 3 dagen aan het verduistren

                        Comment


                          #13
                          Re: groei en bloei voeding

                          Gefeliciteerd met je vrouwtje .
                          Door ons klimaat laten veel planten hun geslacht sneller zien.

                          Die haartjes zullen er al geweest zijn voordat je begon met verduisteren (Voorbloei)

                          De bloei zal er wel snel invliegen.

                          Peace

                          Comment


                            #14
                            Re: groei en bloei voeding

                            U wordt bedankt voor uw reactie

                            Ik houd u op de hoogte



                            rene

                            Comment


                              #15
                              Re: groei en bloei voeding

                              Hmmm


                              Ik verduister vand 1800 uur tot 600 uur, gistren was ik een kwartier te laat en vanochtend een uur te laat..

                              Wat zijn nu de nadelen ??



                              rene

                              Comment

                              Bezig...
                              X