Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer overpotten, en eventueel toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer overpotten, en eventueel toppen?

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    zo snel mogelijk overpotten en lekker buiten zetten ,zou er niet de schaar inzetten.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Zuennos
      Zuennos commented
      Editing a comment
      24/7 buiten zetten? En waarom niet toppen?

    #3
    zijn buitenplanten en autoflowers moet je niet toppen worden toch niet hoog
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Zuennos
      Zuennos commented
      Editing a comment
      Heeft dus geen zin om autoflowers te toppen?

    #4
    je heb er meer schade dan voordeel bij
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #5
      Allemaal veel te veel recuperatietijd nodig na toppen die Autoflowers, sommige gaan al in voorbloei na 3 of 4 weken.
      Gewoon laten groeien die handel en best ineens in grote pot steken ze worden niet graag verpot allemaal stress voor de plant.Stress is recuperatie en dat word dan weer omgezet in een tijd groeistop voor herstelling.
      Waarom gooi je ze niet plat. LST
      voor de rest mooi groen en die haartjes wijst op voorbloei die gaat nu nog serieuze groeispurt krijgen en dan komen de pruikjes.veel succes verder
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Zuennos
        Zuennos commented
        Editing a comment
        Super bedankt voor je reactie, hier kan ik een hoop van leren! Heb nu 1 dame overgepot in een 11L met potgrond van Canna. Ga haar vannacht voor het eerst in haar eentje buiten zetten, even aankijken hoe het loopt. Toppen zie ik dan maar vanaf, bedankt Jamzie!

      #6
      Eens. Niet meer toppen, dan knip je je oogst weg. De bloei is ingezet.

      Ze zullen wel wat vaker naar buiten moeten anders wordt het allemaal erg fluffy.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Zuennos
        Zuennos commented
        Editing a comment
        Zou het verstandig zijn om ze nu al 24/7 buiten te zetten? Anders dan pot ik ze morgenmiddag allemaal over en zet ik ze gewoon buiten. Aangezien ze eerder al last hadden van de zon omdat ze binnen voorgegroeid zijn, zet ik ze eerst onder een soort overkapping voor een dag. Zou dat voldoende zijn voor ze om te wennen aan volledige buitenlucht?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als je de mogelijkheid hebt is buiten wel beter.
        Ze mogen wel iets langer wennen, bijvoorbeeld zaterdagmiddag als de zon wat verder staat kunnen ze helemaal buiten.

      #7
      De eerste dame heeft haar nacht overleefd, echter heeft ze nogal last van wat visite van wat (ik vermoed fruit-) vliegjes.

      Erg of niet erg?
      Attached Files

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ik pak dat type vliegjes er altijd van af met een natte hand. Tussen vinger en duim dood drukken. Je kan ze er ook af spuiten met een harde plantenspuit waterstraal (maar mee stoppen als ze bloeien anders worden je blommen zeiknat). Zet je pot dan iets schuin dan valt niet al het water in de potten en worden ze niet te nat.

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Controleer ook ff de aanloop van mieren. Die zetten luizen in planten.

      #8
      Ik zou de AF's niet toppen, vinden ze niet zo leuk. Durf zelf niet te zeggen wat voor vliegen dat zijn.

      Comment


        #9
        Het zijn geloof ik quicksilver-vliegjes, ze zijn zo zwaar dat je plant horizontaal staat.

        Comment

        Bezig...
        X