Wie kan er me helpen staat nu 2 weken in bloei en heb al redelijk wat blad af gedaan maar heb trug zoveel
Iemand die me kan helpen met mijn buiten kweek staat nu 2 weken in bloei
Collapse
X
-
Iemand die me kan helpen met mijn buiten kweek staat nu 2 weken in bloei
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
Heb de top zelf naar beneden gedaan om dat hij al 1.80 cm was weet niet of dat goed is heb van een kweker gehoord dat ik dat maar kon doen
-
-
Zie nog geen pruikjes, dan is er ook nog geen bloei. Is dat een auto flower ? Die is behoorlijk groot dan, worden meestal maar een metertje of zo.
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
-
Dit is geen auto flower en pruikjes krijg hij je ziet moelijk met de zon zal deze avond andere foto nemenComment
-
Er zitten veel witte haren bij elkaar maar met mijn gsm kan ik maar op 1 formaat fotos trekken anders kan hij ze niet uploaden en deze geef ik nu 12/12 uComment
-






Comment