Iemand die me kan helpen met mijn buiten kweek staat nu 2 weken in bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Groenematten420
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2019
    • 135

    #1

    Iemand die me kan helpen met mijn buiten kweek staat nu 2 weken in bloei

    Korting op 420shop
    Wie kan er me helpen staat nu 2 weken in bloei en heb al redelijk wat blad af gedaan maar heb trug zoveel
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Groenematten420
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2019
    • 135

    #2
    Heb de top zelf naar beneden gedaan om dat hij al 1.80 cm was weet niet of dat goed is heb van een kweker gehoord dat ik dat maar kon doen

    Comment

    • Groenematten420
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2019
      • 135

      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #4
        Zie nog geen pruikjes, dan is er ook nog geen bloei. Is dat een auto flower ? Die is behoorlijk groot dan, worden meestal maar een metertje of zo.

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Zo werkt dat bij een plant he.
          Als jij blad weghaalt -dat zijn de zonnepanelen van de plant- dan gaat ze energie steken in nieuw blad in plaats van in groei.

          Bij een buitenplant hoef je geen blad weg te halen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Groenematten420
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2019
            • 135

            #6
            Dit is geen auto flower en pruikjes krijg hij je ziet moelijk met de zon zal deze avond andere foto nemen

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Doe je verduisteren dan ? Anders kan je plant niet al bloeien, daar zijn de dagen nog te lang voor. PS Vind het altijd een beetje tricky om over een hij te praten als het over een wietplant gaat. Je wilt graag dat ze vrouwelijk zijn.
          • batmeid
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 1317

            #7
            Mooie gezonde plant mooi groen. Zie ook geen bloei.
            sigpic it is just a flower

            Comment

            • Groenematten420
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2019
              • 135

              #8
              Er zitten veel witte haren bij elkaar maar met mijn gsm kan ik maar op 1 formaat fotos trekken anders kan hij ze niet uploaden en deze geef ik nu 12/12 u

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Ah ok, verduisteren doe je dus. Dan kunnen ze wel gaan bloeien ja.
            • Groenematten420
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2019
              • 135

              #9
              Zal deze avond foto posten van de top

              Comment

              Bezig...