Iemand die kan helpen staat nu 2weken in bloei en heb heel veel blad
Wat moet ik doen met mijn buiten kweet
Collapse
X
-
Wat moet ik doen met mijn buiten kweet
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Tags: Geen -
-
Comment
-
-
Die opmerking snap ik niet helemaal,
Ik zie een prachtige plant zonder problemen. Niks mis mee, doorgaan zoals je doet.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
-
Er is niks mis mee en je wil planten doe bloeien je wil toch WIET ? en je bladeren daar is ook niks mis meeGod was never on your side..Comment
-
Comment
-
-
Ik heb wel 1tak dat afgebroken was en er ng een beetje aan hangde heb deze aan de stam vast gedaan maar alle bladen hangen daar nu al 2dagen bijna slapYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Comment
-
-






Comment