Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips voor en vragen over mijn buitenkweek..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tips voor en vragen over mijn buitenkweek..

    Korting op 420shop
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...kterras-potten

    #2
    Led strips zou ik niet doen, dan gaan ze denk ik strekken. Beter is het om geen licht of veel licht te hebben.

    Comment


    • DINO7
      DINO7 commented
      Editing a comment
      Thnx

    #3


    En welke voeding, idunno.
    Welke grond? Welke potten?
    Als je situatie zo anders is dan anderen dan wil ik wel weten wat er zo anders is anders zeg ik misschien iets verkeerds.
    Voor 5 autoflowers in potten kun je gewoon andere kwekers volgen, dan weet je meteen of het goed is gegaan als je zo'n kweekverslag leest.
    Ik kan wel zeggen gebruik Lama-poep, maar dan weet jij nog niet of dat goed gewerkt heeft of dat ik toch wat tekorten had ofzo.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • DINO7
      DINO7 commented
      Editing a comment
      Ik snap je opmerking... ben inmiddels een weekje verder ( oa met lezen van kweekverslagen ) en ben al veel bruikbare informatie tegengekomen..

      Zit alleen een beetje met mijn afdakje die ik bijvoorbeeld de afgelopen dagen graag helemaal dicht had gemaakt met folie of iets dergelijks.... alleen durfde ik dat niet helemaal omdat ik bang was dat ik daarmee weer problemen creeerde mbt de luchtvochtigheid...

      Uiteindelijk er maar voor gekozen om ze bij regen even naar binnen te halen...
Bezig...
X