Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe vermijd je insecten buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe vermijd je insecten buiten

    Korting op 420shop
    ik wil een plantje zetten in het bos maar ik weet niet hoe ik insecten ga vermijden enzovoort... iemand tips?

    #2
    zoek op 'guerrilla' en je krijgt tientallen discussies waar je veel van kunt leren.... beestjes weghouden gaat je niet lukken in ieder geval

    Comment


      #3
      het is wel een privaat bos of verandert dat niets?

      Comment


        #4
        privaat, publiek... dat maakt die beestjes echt niet uit

        Comment


          #5
          ah je bedoelt het zo ik dacht dat je bedoelde van mensen
          dus er gaan sowieso insecten opkomen?

          Comment


            #6
            Wat denk je zelf. Neem een hand vol slakken korrels want die zijn gek op kleine plantjes. En neem ook een stuk gaas mee om eventuele konijnen op afstand te houden. En zoek een plek met zo veel mogelijk zon en vertel aan niemand wat je gaat doen.

            Comment


              #7
              en wat zie je dan onder gaas?
              Moet ik niet sproeien tegen bladluizen ofzo?
              en ja er is veel zonlicht
              tuurlijk ga ik dat aan niemand vertellen haha

              Comment


                #8
                In de natuur wonen beestjes, die krijgen honger en vreten aan je plant. Daar komen weer andere hongerige beestjes op af die de beestjes weer opeten. Daar komen vogels op af die deze beestjes weer opvreten en je planten onderschijten.

                Zo is natuur, daar doe je niks aan en daar moet je ook niks aan willen doen omdat je de natuur niet wilt verstoren. Gaas, koperdraad, plastic enz. hoort mijns inziens niet thuis is die natuur en zou ik zo min mogelijk gebruiken. Ruim het tenminste op naderhand als je het toch gebruikt.

                Probeer het eens uit ; zet meerdere planten en doe je ding. 1 Of 2 planten laat je gewoon hun gang gaan. Naderhand kan je dan vergelijken wat beter heeft gewerkt, de natuur of jouw handelingen.

                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  heb maar 1 zaadje en deze is ontkiemd...
                  morgen ga ik gaan planten
                  en wil ook geen afsluiting plaatsen want dan valt het te veel op vind ik

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Sowieso niet op 1 paard wedden als je in de vrije natuur gaat kweken. Best op meerdere plekken wat zetten. Mocht een plek ontdekt worden dan heb je nog een backup. Tenzij je het voor de fun doet en niet om stash op te bouwen, dan maakt het risico niet uit.

                  #10
                  wat gaat er eigenlijk gebeuren als iemand die plant gaat zien?
                  bv een boswachter ofz

                  Comment


                    #11
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      heb ik gedaan

                      Comment


                        #13
                        Je vind dat je je voorgesteld hebt met wat er hierboven in je 1e post staat ?
                        Daarover verschillen we van mening dan.
                        Check het introductie forum, dan zie je hoe andere leden zich voorstellen.
                        Dit topic heb ik verplaatst naar het "vragen buitenwiet kweken" forum (omdat het een vraag is over buitenwiet kweken) dus zie maar of je de moeite wil nemen om jezelf "opnieuw" voor te stellen in het introductie-forum.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X