Reveg? Help!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • David251277
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2019
    • 4

    #1

    Reveg? Help!

    Korting op 420shop
    Ben op 1 april begonne met binnen super lemon haze(feminized,geen auto) onder 18/6 licht schema,15 mei plantje buiten gezet in volle grond is dan bijna direct in bloei gekomen,heb nu zojuist gezien dat er uit de topjes 1 vingerige blaadjes komen denk dat hij terug is in groei,wat kan ik doen of is het plantje verloren?
    ​​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Slome Joop
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 1191

    #2
    Om te beginnen stel jezelf eerst even voor:


    Daarna is dit interesant voor een beginnend forum lid:


    Daarna kan je het best een kweekverslag maken waar je dan inzet welke soorten je kweekt op wel medium, binnen of buiten en alle info die jezelf kan bedenken om toe te voegen.
    Zo kan niemand je een nuttig antwoord geven.

    Succes!

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      copy/paste tegenwoordig, dit gebeurd zo vaak
  • Weske
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2018
    • 1237

    #3
    Ik zou niet weten waar ik die 1vingerig blad kan vinden zo
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Gewoon laten staan.
      Als je binnen voorgroeit moet je eigenlijk je licht aanpassen op de lichtperiode wanneer ze naar buiten gaat.
      In mei is het geen 18/6 dus gaat ze aan bloei denken.
      De uren nemen toe dus gaat ze weer terug in de groei en rond september pas weer in bloei.

      Voordeel is dat ze nog wel 2-3x zo groot gaat worden
      Nadeel is dat dit met rare blaadjes wel een week of 4-5 kan duren.
      Geduld dus.

      *** edit: ik vind het trouwens op deze foto wel meevallen.
      Weet je echt heel zeker dat het geen autoflower is want ik twijfel wel een beetje.
      Voor het vervolg maakt het niet uit natuurlijk. Gewoon afwachten.
      Last edited by QnQ; 19 June 2019, 08:27.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #5
        plantje staat helemaal strak van de voeding en is aan het reveggen,gaat niet veel opbrengst geven,gewoon nieuw zaadje de grond in,heb je meer kans op een goede oogst.maakt de opbrengst je niet veel uit dan lekker laten staan
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • colori
          colori commented
          Editing a comment
          Joremkrank, waarom zou de plant strak staan van de voeding? Waar zie je dit aan?
      Bezig...