Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help ik ben echt een leek !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help ik ben echt een leek !!

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen
    bedankt dat je me topic wil lezen en me misschien ook wel kan helpen.
    ik ben dus echt een leek he, ik weet echt helemaal niks van wietplanten.
    oke ik rook in de avond altijd een wietje maar daar is dan ook alles mee gezegd.

    nu kwam me vriend van de zomer thuis met een stekje die hij bij zijn tante voor op de straat tussen de tegels zag staan, thuis.

    omdat ik het ook gewoon een mooie plant vind heb ik heb in een pot gedaan, en daar staat hij nu nog steeds.

    ben er inmiddels wel achter dat het een vrouw is, ja met de hulp van dit forum,maar nu hoe nu veder.
    aangezien het toch kouder word buiten, en het me nu ook wel leuk lijkt om er wat af te kunnen halen, wil ik dit tot een goed einde brengen.

    Maar ja, ik zit dus hier met een plant, en heb geen idee hoe nu veder.
    ben heel de ochtend al aan het lezen geweest op het forum, maar ben er toch niet helemaal uit, er staat ook zoveel info op het forum.

    heb wat foto's gemaakt, en elke tip die ik krijg is meegenomen.

    mijn vraag zoiezo is, die toppen hoe kan ik die goed laten groeien, nu het weer kouder word?
    en gaan ze nog wel groeien?
    en hoe lang doen die toppen erover om goed te zijn?
    maar ook andere tips zijn zeer welkom.


    05102010055.jpg05102010053.jpg05102010057.jpg

    Bedankt alvast
    Gr Yvon.

    #2
    Re: help ik ben echt een leek !!

    Beste Yvone , allereerst wil ik je nog eens welkom heten hier op Jd