Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help ik ben echt een leek !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help ik ben echt een leek !!

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen
    bedankt dat je me topic wil lezen en me misschien ook wel kan helpen.
    ik ben dus echt een leek he, ik weet echt helemaal niks van wietplanten.
    oke ik rook in de avond altijd een wietje maar daar is dan ook alles mee gezegd.

    nu kwam me vriend van de zomer thuis met een stekje die hij bij zijn tante voor op de straat tussen de tegels zag staan, thuis.

    omdat ik het ook gewoon een mooie plant vind heb ik heb in een pot gedaan, en daar staat hij nu nog steeds.

    ben er inmiddels wel achter dat het een vrouw is, ja met de hulp van dit forum,maar nu hoe nu veder.
    aangezien het toch kouder word buiten, en het me nu ook wel leuk lijkt om er wat af te kunnen halen, wil ik dit tot een goed einde brengen.

    Maar ja, ik zit dus hier met een plant, en heb geen idee hoe nu veder.
    ben heel de ochtend al aan het lezen geweest op het forum, maar ben er toch niet helemaal uit, er staat ook zoveel info op het forum.

    heb wat foto's gemaakt, en elke tip die ik krijg is meegenomen.

    mijn vraag zoiezo is, die toppen hoe kan ik die goed laten groeien, nu het weer kouder word?
    en gaan ze nog wel groeien?
    en hoe lang doen die toppen erover om goed te zijn?
    maar ook andere tips zijn zeer welkom.


    05102010055.jpg05102010053.jpg05102010057.jpg

    Bedankt alvast
    Gr Yvon.

    #2
    Re: help ik ben echt een leek !!

    Beste Yvone , allereerst wil ik je nog eens welkom heten hier op Jd

    Elke plant heeft zijn tijd van bloeien , je kan ze onderverdelen in twee groepen indica's = kortere bloeitijd dan sativa's = langere bloeitijd dan verschild dat toch weer van soort tot soort hoor , om te zien wanneer je bloempje klaar is kan je kijken naar de haren op je weed of nog beter naar je pistels/thc klieren op je topje , de haren moet 80 % bruin zijn dan kan je oogsten , of je pistels moeten milky/melkachtig niet doorzichtig kleuren . Dan kan je oogsten

    Veel succes ermee

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: help ik ben echt een leek !!

      klopt het dat je een hoop blad hebt geplukt dat maar een beetje geel werd ik heb het idee dat je maar weinig blad aan je plant hangt laat ze in ieder geval hangen totdat ze er bijna gelijk afvallen je je er 29-9 024.JPGe blad zitten gaan regelrecht naar je toppen toe tenzij je wel een blaadje kan missen trouwens welkom en succes

      Comment


        #4
        Re: help ik ben echt een leek !!

        Oorspronkelijk geplaatst door erikie67
        HOI,ik ben nieuw hier ik heb 3buitenplanten staan ze zijn breed 1mtr en 220 hoogze zijn nu een week of 3 aan t toppen de topjes zijn nu 1 bij 2cm en nog groen,wanneer kan ik gaan oogsten krijg de zenuwen ervan
        zou zeggen maak ene eigen topic en plaats het niet bij een ander

        Comment


          #5
          Re: help ik ben echt een leek !!

          ja haha, daar heb je gelijk in limburg
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment


            #6
            Re: help ik ben echt een leek !!

            Yvon,

            hoe oud is de plant ongeveer, of hoelang staat ie al in bloei? je hebt m toch al een tijdje
            in zo'n kleine pot en aan de onderste bladeren te zien, zou ik nu wel wat voeding kunnen gebruiken. Als je niets anders hebt is, kun je gewone plantenvoeding gebruiken. Als je de keuze hebt, kies dan naar de NPK waarden op de fles en kies eentje waar de N-waarde zo laag mogelijk en de P en K zo hoog mogelijk zijn.

            Volgens mij gaan we toch naar de laatste twee, drie weken, maar dat is absolute schatting. Toch al mooie topvorming.

            Comment

            Bezig...
            X