Ik wou de onderstaande potten gebruiken voor me autoflowers en nu vroeg ik me af of ik er nog meer gaten in moet boren aangezien er maar 1 zit.
Pot voor autoflowers
Collapse
X
-
-
Kijk bijvoorbeeld eens naar air-pots
airpot.JPG
Je kan eigenlijk nooit teveel gaten maken, alleen als je pot uit elkaar valt
Zo'n airpot is wel wat moeilijker vochtig te houden buiten omdat het water natuurlijk makkelijk eruit loopt.
Maar als het veel regent is dat weer een voordeel.Comment
-
Ik heb zelf ook zo'n potten gemaakt voor mijn autoflowers. Ik heb rondom gaten gemaakt met een boor van 8. Onderom en langs de zijkant. Heb er een foto van ergens tussen mijn verslag. Denk iets van een 40 tal gaatjes geboord maar het is de moeite waard.
grtzComment






Comment