Topic nummer 1873654 van een leek ;-)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sebaske
    Retired
    • Sep 2010
    • 2

    #1

    Topic nummer 1873654 van een leek ;-)

    Korting op 420shop
    Maare: Eerste keer. Buiten ook. Hoe lang schatten jullie tot de oogst in? Er zitten al wat bruin haartjes in de bovenste top. Is dat de maatstaaf?

    En misschien een domme vraag, maar als je de grootste bladeren er tussenuitknipt (NU) en dan nog 2 weken laat staan, gaat dan alle groei in de toppen zitten? (een beetje zoals de rechter uitloper op de eerste foto) Of heb je kans dat de plant afsterft ivm te weinig bladgroen?

    05102010169.jpg05102010168.jpg04102010164.jpg
  • distoned
    Stoner
    Member
    • Oct 2010
    • 23

    #2
    Re: Topic nummer 1873654 van een leek

    Oorspronkelijk geplaatst door sebaske
    Maare: Eerste keer. Buiten ook. Hoe lang schatten jullie tot de oogst in? Er zitten al wat bruin haartjes in de bovenste top. Is dat de maatstaaf?

    En misschien een domme vraag, maar als je de grootste bladeren er tussenuitknipt (NU) en dan nog 2 weken laat staan, gaat dan alle groei in de toppen zitten? (een beetje zoals de rechter uitloper op de eerste foto) Of heb je kans dat de plant afsterft ivm te weinig bladgroen?

    [ATTACH=CONFIG]52944[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52942[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]52943[/ATTACH]
    wil ik ook graag weten.

    Comment

    • spartacus2
      Senior Stoner
      • Jul 2009
      • 41

      #3
      Re: Topic nummer 1873654 van een leek

      blad gewoon laten zitten, daar haalt die in de eind periode nog evt voedingsstoffen uit. Je plantje moet nog even staan denk ik, je moet naar de trichomes kijken staat wel een topic van op dit forum!

      Grtz

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Topic nummer 1873654 van een leek

        Geen blad weghalen. Hoe gaat ze energie in de toppen steken, als ze minder energie kan aanmaken ? Blad zorgt juist voor energie.
        Zo te zien kunnen ze nog wel een weekje of twee zeker.
        Die bruine haren kunnen ook door vocht komen, hou dat in de gaten, schud je plant desnoods droog elke ochtend, want de toprot slaat om zich heen op het hele forum.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • sebaske
          Retired
          • Sep 2010
          • 2

          #5
          Re: Topic nummer 1873654 van een leek

          Zo staan de dames er op het moment bij. Blaadjes worden paars blauw (zou dit ook van de kou kunnen komen?). Vanaf nu maar binnen gezet voor het raam. Ben benieuwd hoe lang nog (wat denken jullie?) Temp komt toch niet meer boven de 18 graden uit. Ben benieuwd hoe het met de 3 'wilde' plantjes is.... >


          15102010172.jpg15102010174.jpg15102010176.jpg15102010177.jpg

          Comment

          • Abel
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 834

            #6
            Re: Topic nummer 1873654 van een leek

            nog zeker 1 week wachten

            Comment

            • Ventje
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 960

              #7
              Re: Topic nummer 1873654 van een leek

              Ja die mogen nog wel even en ik zou ze gewoon buiten laten staan , wel droog maar buiten
              Die paarse gloed op je blad is inderdaad de kou en die kou zorgt er ook voor dat de plant meer thc gaat aanmaken om de top te beschermen , dus naar buiten met die plant

              ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment

              • distoned
                Stoner
                Member
                • Oct 2010
                • 23

                #8
                Re: Topic nummer 1873654 van een leek

                is dat zo?

                Comment

                • Ventje
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 960

                  #9
                  Re: Topic nummer 1873654 van een leek

                  yep

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment

                  Bezig...