Tips voor mijn Big Bud buitenkweek ?
Collapse
X
-
Comment
-
Wat betekent dit te weinig water of teveel voeding. Komt het nog goed.Comment
-
Denk dat ze vooral veel last van de warmte heeft gehad. Je potten zijn ook zwart, die houden flink wat warmte vast. Misschien hebben je wortels wel een klap gehad. Ik zou vooral meer water geven, want ze hangen ook wat slap. En iets meer voeding. Dan komt het helemaal goed.Comment
-
Even ter aanvulling op exmember47012 ( voel je niet aangevallen!!!)
Je moet de potten wegen (op gevoel), als deze droog staan dan zijn ze overdreven licht.
zorg ervoor zeker met dit weer dat er wel wat gewicht ofwel water inzit.
de vingermethode of beter satepriker werkt ook.
je steek de prikker in de aarde plakt deze op 5cm diep dan is de grond nog vochtig en kun je je bovenlaag wat nat houden...
Goodluck....
gz RickyComment
-
Thx voor de aanvulling Q!
Ps ik zou niet tegen je indurven hoor exmember47012 dat ga ik niet winnen hehe -
Ik sta altijd open voor discussie hoor haha, Als jullie me betrappen op een fout hoor ik het ook erg graag. Zo leren we elke dag weer, toch?
-
Volgens mij is de bloei begonnen nu of niet. Moet ik nu overgaan op de voeding plagron bloom. En moet ik vita race blijven gebruiken 1 keer per week. En moet ik nu stoppen met geven van plagron grow.Comment
-
Dit is nu mijn big Bud buitenwiet. Hoe vinden jullie het eruit zien en iemand nog tips. Komt er veel vanaf van deze plant.Attached Files- AA8E138B-C582-4D10-A6F7-E953FB98A997.jpeg (185,2 KB, 57 views)
- D78443AA-2729-4C97-8D9F-6686A37821A3.jpeg (184,2 KB, 43 views)
- 1EE45AC2-1227-4B83-96F1-7C2627388713.jpeg (241,9 KB, 41 views)
- C625D88C-C20E-4AA6-9A47-8E72F9391F35.jpeg (152,9 KB, 38 views)
- 325B880E-FA0B-4311-9379-4E1C58FADA56.jpeg (115,6 KB, 40 views)
- D6AD9D6C-CD5E-4A6D-BB51-C8F377B7EB1A.jpeg (165,3 KB, 40 views)
- 8949A7F9-E839-4527-BBD0-CB248BCEACFA.jpeg (118,7 KB, 39 views)
Comment
-
Op het moment komt er niks van af hoor... die mag nog wel 8 weken zeker...
je had toch al een topic aangemaakt?
gz rickyComment
-
Je had nog wel even kunnen wachten met bloei....
groei tot sws 2 weken in de bloei
hoevaak? Begin lekker met 2x perweek mocht je plant geler worden (spreek hier over GROEI)
dan kun je wat meer geven.
van bloei word de plant wat gelig....
als de plant van onder geel kleurt kan dit ook een wateroverschot zijn.
succes
gz RickyComment




Comment