wordt dit nog wat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jalapeno
    Expert Stoner
    • Oct 2009
    • 91

    #16
    Re: wordt dit nog wat?

    Lekker laten staan, zolang er geen rot in zit!
    Volgende week wordt het nog vrij zacht weer.
    Het zal geen topoogst worden, maar misschien haal je er toch nog wat rookbaars af...

    Comment

    • barts
      Son of the Bong
      • Oct 2009
      • 409

      #17
      Re: wordt dit nog wat?

      2 posts terug staat dat ie vol met toprot zit

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #18
        Re: wordt dit nog wat?

        Ik snap niet echt waarom je hem nog laat staan? Kan maar overbodig risico wezen naar mijn mening :s
        Als hij dan nog vol met toprot zit... Je snapt me wel

        Comment

        • barts
          Son of the Bong
          • Oct 2009
          • 409

          #19
          Re: wordt dit nog wat?

          Wat voor risico bedoel je? Ik laat hem staan omdat ik gewoon benieuwd ben wat de plant zelf doet, dacht kan hem weggooien of laten staan en besloot dus om hem te laten staan.
          Dat er niets rookbaars af te halen viel was mij al duidelijk omdat ie zo erg laat pas de bloei inging.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: wordt dit nog wat?

            Ik heb vorige week mijn oogst binnen gehaald en gisteren het laatste beetje dus je kan tot laat oogsten.
            En hoe kouder het buiten word hoe meer thc de plant aan maakt

            Gr Bella
            P.s een binnen wiet je kan je niet vergelijken met en puur natuur buiten wietjes ik blijf lekker buiten kweken
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...