Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In bloei trekken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

In bloei trekken

Korting op 420shop
    Goeiemorgen. Ik weet, het is nog vroeg om met deze vraag te komen, maar dan weten ik het alvast. Ik wil toch één grote wietplant en drie autoflowers op mn balkon zetten, dus ik neem een Northern lights voor de grote wietplant, omdat ie niet zo erg ruikt. 15 mei gaat ie in een vijfendertig literpot op mijn balkon, dan wordt het vast wel een mooie grote plant.

Maar de knip en de oogst wil ik wel op mijn balkon doen, met andere woorden, october moet het klaar zijn. october wil ik op mijn balkon de wiet drogen in een verduisterde kast, dus zal ik de plant een beetje moeten foppen om hem zeker eind september te kunnen oogsten.

Ik moet hem verduisteren dus vanaf de laatste week van juli. hoe ik dat moet doen weet ik denk ik wel, zeven uur savonds gaat er een zeil over de plant dat ik voordat ik ga slapen weer weghaal omdat het dan toch donker is. Dan schiet mn plant wel in bloei.

Mijn vraag aan jullie is,

Als ik met verduisteren begin, en mijn plant staat in bloei, moet ik dan blijven verduisteren? en groeit de plant dan nog door?

Op een ander forum vond ik ook een topic over dit onderwerp. Als ik de laatste week van juli ga verduisteren, moet ik hier zeker mee doorgaan tot eind augustus, omdat anders de plant weer in de vegatieve (groei) fase terugkeert
    Last edited by dezwanenburger; 8 October 2010, 10:25. Reden: foutje ggemaakt

Re: In bloei trekken

zonop.pdf

Buiten is het licht pas rond eind september pas echt 12/12.
    bij 13,5 tot 14 uur licht per dag zal het weer de vegeatieve fase gaan. Dus minimaal tot eind augustus verduisteren om stress te voorkomen.

Comment

Bezig...
    X