Een goede vriendin van me heeft een dame op hhaar balkon staan. De dame staat in bloei, mmaar de haartjes aan de top zijn nog wit/licht groen. Ik heb helaas geen fotos, maar wat moet ik doen, moet de dame naar binnen of kan ze toch nog een week of twee buiten staan bloeien?
Vraagje over buitentemperatuur
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Re: Hellepie
het gaat om een Jack Harrier, een kennis van mijn vriendin had dezelfde plant, en die heeft al gerookt, maar dat leek me wat vroeg.Comment
-
Re: Hellepie
Waarom tot de nachtvorst ?
Als je zorgt dat de wortels warm blijffen (boven de 18 graden) kunnen ze wel een paar graden onder nul hebben voor een nacht , dit maakt ook extra thc aan ter bescherming
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegenComment
-
Re: Hellepie
Topics met een onduidelijke titel, krijgen weinig antwoorden en zijn eigenlijk niet gewenst.
Dus maak volgende keer een topic aan met een duidelijke en korte omschrijving van het probleem!
Dit alleen niet voor de duidelijkheid, maar ook voor gerichte reacties op je probleem.
Aangezien er al reacties zijn, laat ik het topic open.... wel heb ik je titel aangepast.Last edited by ceBep; 8 October 2010, 19:11.Comment
-
Re: Hellepie
Ben ik met je eens de kluittemperatuur is belangrijker dan de luchttemperatuur. Klopt helemaal wat je zegt. Als je je kluit mooi warm kan houden dan kan de plant wel een paar graadjes nachtvorst aan. Je pot van de vloer halen scheeld al een boel stuk piepschuim eronder bijvoorbeeld.Comment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
ze belde me gisteravnd, en ik heb haar gevraagd om nog even goed naar haar top te kijken. ze zei dat die pistels bruin beginnen te worden nu, volgens weeronline krijgen we nog een paar mooie dagen tot woensdag, dus ik denk dat we hem woensdag gaan oogsten en te drogen hangen. oh ennne @vale ik zal er op letten.
ze woont 1 hoog, dus de wortels zullen nog niet bevriezen denk ik.Comment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
Huh...misschien een domme vraag, maar hoe doe je dat dan, zorgen dat de wortels warm blijven!? Met paardenmest ofzo?
Comment
-
-
-
Comment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
Gaat snel daar bij jou in 5 dagen. Petje af.Een goede vriendin van me heeft een dame op hhaar balkon staan. De dame staat in bloei, mmaar de haartjes aan de top zijn nog wit/licht groen. Ik heb helaas geen fotos, maar wat moet ik doen, moet de dame naar binnen of kan ze toch nog een week of twee buiten staan bloeien?Is het glas halfleeg of halfvol?
Comment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
tsja peter, 5 dagen geleden had ik niet goed gekeken, maar zij ook niet dus. we hebben geen vette toppen kunnen oogsten aangezien ze in de vacantie de plant een tijd geen water en voeding heeft gegeven. maar hetr was wel geinig om weer eens te doen. Maar ja, vanochtend vroeg ze al of ze één tak niet bij de geiser kon hangen om tte drogen, want ze was heel nieuwschierigComment
-
Re: Vraagje over buitentemperatuur
het plantje heeft in de groeiperiode ook een flinke knak gekregen dus, dat het me onverstandig leek om haar nog langer te laten staan. volgend jaar, als ik zelf weer een paar plantjes neerzet wordt dat wel anders weerComment





Comment