Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindproces in zicht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eindproces in zicht

    Korting op 420shop

    #2
    https://desjop.nl/nl/klimaatbeheersi...18801-10000228

    Dit? 100% geurvrij. Ook in de aanbieding. Voor 45 euro een tent, filter, afzuiging en een ventilator. Koopje.
    (ventilator heb je niet nodig, daar gaat het alleen maar te snel van drogen).

    Nadeel is wel dat deze afzuiger aardig wat lawaai maakt, maar daar heb je in de berging geen last van lijkt me.

    Ik gebruik zelf exact hetzelfde setje om te drogen. Bevalt mij prima, behalve dan dat de afzuiger net iets te hard afzuigt waardoor de wiet dan weer iets te snel droogt...
    Dit is geen ramp ofzo, maar ik zelf heb een tijdschakelaar op de afzuiging zitten. Om de 10 minuten gaat die uit/aan.
    De stank blijft die 10 minuten dat er geen afzuiging is gewoon in je tent hangen. Bij mij tenminste wel..

    Zonder tijdschakelaar kun je hier ook prima in drogen hoor. Lijkt mij in ieder geval beter dan buiten drogen.
    Bedenk je dan alleen dat je de topjes vaak wat eerder in potten moet doen.. afhankelijk van de grootte van de top etc..
    Last edited by Nederhigh; 14 August 2019, 20:36.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Fan uitschakelen is inderdaad niet al te slim in een ruimte met tocht ofzo. In mijn geval gaat het prima. 0 geur buiten de tent.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Voor de geur kan je t beste zelf zien wat mogelijk is alleen zoveel schakelen van de fan is niet zo goed voor de levensduur.
      Zeker elke keer inschakelen op lage spanning (gedimd) is niet best.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Dat wist ik niet, goed om te weten wel!
      Scheelt dat die fan maar 1 of 2 tientjes kost

    #3
    Mocht je ergens een kast staan met een raampje
    heb je nergens geen last van mits de buren geen
    meter naast je kast wonen.

    Z'n reuk zal best wel meevallen toch?

    Comment


      #4
      Hang mijn wiet op zolder te drogen. Geur valt reuze mee, een joint roken ruikt erger.

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • colori
        colori commented
        Editing a comment
        Dat vind ik toch dik tegen vallen. Afgelopen jaren deed ik het ook op de zolder. 2 verdiepingen lager, in de inkom ruik je gewoon wiet.
        Dit seizoen een droogtent gezet en nu ruik ik niets meer!

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment

      #5
      Neem een grote verhuis doos span er draden in leg op de bodem van de doos rijst dat absorbeert vocht hang je toppen aan de draden
      doos dicht tape en elke dag even frisse lucht er bij laten. Geur loos drogen heet dat ik doe het al 10 jaar zo buiten op de veranda gaat goed.
      God was never on your side..

      Comment

      Bezig...
      X