knippen of wachten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • vloeitje
    Retired
    • Jul 2010
    • 9

    #1

    knippen of wachten

    Korting op 420shop
    Mijn eerste plant zit aardig in de bloei. Wat voor plant het is weet ik niet.
    Gevoelsmatig zou ik zeggen nog ff laten doorbloeien.
    Net gelezen dat je aan de kleur van de trichomes de kwaliteit kunt bepalen en kiezen voor wanneer je gaat oogsten.
    DSC02194.jpg

    DSC02188.jpg

    DSC02185.jpg
  • MotherGrower
    Retired
    • Mar 2010
    • 177

    #2
    Re: knippen of wachten

    Nog wel een paar weekjes wachten hoor de plant is nog vollop actief.
    Laat eerst maar de trichomes voor een flink deel amber worden.

    Gtrs MG

    Comment

    • vloeitje
      Retired
      • Jul 2010
      • 9

      #3
      Re: knippen of wachten

      Weet iemand hier misschien welke plant het zou kunnen zijn?

      Comment

      • MotherGrower
        Retired
        • Mar 2010
        • 177

        #4
        Re: knippen of wachten

        Ja, cannabis.

        Comment

        • Chessblow
          Stoner
          Member
          • Jul 2009
          • 24

          #5
          Ik denk dat jou plant even ver is als de mijne, ik ga ook nog effe wachten.

          Zie hier:



          Comment

          • vloeitje
            Retired
            • Jul 2010
            • 9

            #6
            Re: knippen of wachten

            Oorspronkelijk geplaatst door MotherGrower
            Ja, cannabis.
            CANNABIS
            Tis toch géén WIETPLANT hoop ik
            Last edited by vloeitje; 9 October 2010, 16:42. Reden: tiepvautje

            Comment

            • MotherGrower
              Retired
              • Mar 2010
              • 177

              #7
              Re: knippen of wachten

              Helaas wel vloeitje whahahah. Maar een close up van een top zou een duidelijker beeld geven.
              Flinke bos trouwens.

              Grts MG

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: knippen of wachten

                Wachten

                Comment

                • dezwanenburger
                  Stoner
                  Member
                  • Oct 2010
                  • 24

                  #9
                  Re: knippen of wachten

                  oogsten en je dan voor je kop slaan met had ik maar.

                  geduld is een schone zaak. wachten ja, het kan nog wel hoor, helemaal met de zonnige dagen die hoogtij vieren.

                  Comment

                  • THC Dude
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 2405

                    #10
                    Re: knippen of wachten

                    Je plant moet nog wel een paar weken staan.

                    Zodra je meeldraden voor 80% bruin zijn kan je oogsten.

                    Grtz

                    Comment

                    • vloeitje
                      Retired
                      • Jul 2010
                      • 9

                      #11
                      Re: knippen of wachten

                      Hier een close-up van een gemiddelde top, hoop dat ie duidelijk te zien is

                      DSC02185.jpg

                      Comment

                      • CannaVis
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 845

                        #12
                        Re: knippen of wachten

                        wachten.dies nog lang niet klaar

                        Comment

                        • Chessblow
                          Stoner
                          Member
                          • Jul 2009
                          • 24

                          #13
                          En de deze? De meeldraden zijn bijna overal voor 70% bruin. Maar mijn toppen zijn echt niet dik! Denk dat het door te weinig zonlicht is..

                          Ziehier:






                          Overal van die kleine kleine topjes, jammer!

                          Normaal gezien toch al bijna goed, maar wel maar pover van dikte niet?

                          Yeeet

                          Comment

                          • Toothpick
                            Ultra Stoner
                            • Jun 2009
                            • 112

                            #14
                            Re: knippen of wachten

                            zoveel maanden geleden had je niets, en het ziet er echt niet slecht uit kerel.
                            komt wel goed, wachten tot de laatste dag mooi weer en dan 3 dagen in het donker

                            Comment

                            • Chessblow
                              Stoner
                              Member
                              • Jul 2009
                              • 24

                              #15
                              Allright! Merci!

                              Comment

                              Bezig...