Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klieven of oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klieven of oogsten?

    Korting op 420shop
    Hallohallo,

    Mijn plant is volgens mij bijna klaar, maar las iets over klieven, kan ik hier ergens een topic vinden waar beschreven is hoe je moet klieven? Ik probeer vanavond wat foto's te posten, omdat mijn eigen camera niet goed genoeg is en dan leen ik er even een!

    Dan hoop ik dat jullie mij kunnen vertellen of hij geoogst mag worden of dat ik m nog mag klieven en dan nog even moet wachten! Want van het topic van de trichomes word ik niet echt wijs van omdat ik geen fatsoenlijk vergrootglas heb of microscoop waarmee ik dat goed kan bekijken!

    Vanavond hoop ik de pica's te hebben geupload!

    Igg BVD!

    Grtzz Tim

    #2
    Re: Klieven of oogsten?

    Met een goede camera kun je de trich's ook zien , ff uit vergroten
    klieven geloof ik niet in

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: Klieven of oogsten?

      Even wat zoeken en je had DIT zelf wel kunnen vinden denk ik...

      Comment


        #5
        Re: Klieven of oogsten?

        laat die nog maar even staan:p schimmel onmiddellijk behandelen anders krijgt je hele plant het straks nog :o

        grtz

        Comment


          #6
          Re: Klieven of oogsten?

          Dat vlekje is dus schimmel? en moet ik die tak dus helemaal afknippen?

          En ik heb m voor vannacht binnen in de garage gezet, wel met de deur open dat er genoeg ventilatie is en dat er geen schimmels kennen komen. Is dat een slim plan of moet ik hem gewoon lekker buiten in de kou laten staan en dat de ochtendnevel erop komt (ze hebben ook nog eens mist voorspeld voor morgenvroeg vandaar)

          Grtzz
          Last edited by sjief; 11 October 2010, 20:56.

          Comment


            #7
            Re: Klieven of oogsten?

            die kunne nog wat staan , veel trichonen , melkwit al mar nog geen amber en pas ontwxikkelde trichomen , op dioe steeltjes staat een klein bolletje ,dat groeit nog met hert rijpingsproces en begint dan amber t e kleuren, alleen heb ik gemerkt dat nij 'snow'achtige het iets moeilijker ligt. die stam is aangetast en zal afsterven als die schimmel nog iets verder ontwikkeld ,
            plant twee staat iets voor met bloei dan plant 1

            veel succes ermee
            het blijft nog een paar daagjes zonnig en alles kan sneller gaan nu koude aankomt maar wanneer jij vindt dat het tijd is kun je ze omdoen . opleten met teveel vocht tjdens de nacht .

            veel oogstplezier later.

            ah ja , en klieven daar ben ik toch geen voorstander van

            Comment


              #8

              Comment

              Bezig...
              X