Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afbloeien op zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afbloeien op zolder

    Korting op 420shop
    Hoi, ik heb buiten in een tunnelserre een paar planten staan. Een ervan is bijna klaar ( schat nog een 2 tal weken) . Gisteren een beetje toprot gevonden. Het is de volgende week ook nog regenachtig. Nu s mijn vraag of ik de plant niet beter op zolder zet om af te bloeien ? Er is wel een klein raampje dus wel wat licht.

    alvast bedankt, Perry

    #2
    NEE dat is niet slim of je moet eerst heel de plant droog fhohn je weet wel met haardroger

    P.s doe je dat te lang schiet de krul er in
    God was never on your side..

    Comment


    • Meglow
      Meglow commented
      Editing a comment

    • Perry
      Perry commented
      Editing a comment
      . Waarom moet de plant droog zijn? Nu staat hij ook droog maar het is wel heel vochtig in de tent. Daarom dacht ik hem nog 2 weekjes binnen te zetten. Om rot tegen te gaan. Gr

    #3
    Misschien als je er een lamp bij hangt ?
    Veel licht is wel belangrijk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Dat kleine raampje houd veel licht tegen hoor!

      Comment


      • Perry
        Perry commented
        Editing a comment
        Heb wel een led strip van 90 cm... maar zal ook niet genoeg zijn dan .

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Nouja, het blijft wel leven natuurlijk, maar het is wel een stap terug qua licht dus ze zullen een stuk minder hard gaan.
        Maar je hebt het over die ene plant met probleem dus, de rest laat je in de tunnelserre ?
        Dan zou ik het wel overwegen ja, de kans bestaat dat deze de rest gaat besmetten dus uit de buurt van de anderen halen is altijd wel slim.

      #5
      Ja enkel degene die bijna klaar is. Wou hem gewoon binnen zetten om of meer rot te vermijden. En haar nog een weekje of 2 laten uitblinken omdat het zo'n rotweer is nu.

      Comment


        #6
        Beter zet je kacheltje in je serre
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X