Hoeveel en hoelang ????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • herman
    Retired
    • Apr 2010
    • 11

    #1

    Hoeveel en hoelang ????

    Korting op 420shop
    Beste mede hoveniers,

    Als je gaat knippen moet dan 100% van het blad eraf? sommige toppen kun je namelijk erg slecht bij alle bladeren komen. Hoelang doen jullie gemiddeld over een beste buitenplant? Hangen deze 2 dingen ook nog van het soort plant af? Ik heb mexican Sativa.

    Doe dit voor het eerst vandaar alvast bedankt,

    Gr. Herman.
  • de dikke
    Retired
    • Aug 2010
    • 154

    #2
    Re: Hoeveel en hoelang ????

    Hallo,ja je dient er voor te zorgen,dat het meeste blad
    er af is...alleen die hele kleintjes die er over blijven en
    vol zitten met thc,kan je het beste laten zitten en in laten drogen...
    een beetje plant ben je mbt knippen wel een uurtje of 2 zoet.....
    \flinke joint op de lip en aan de knip suc 6

    Comment

    • herman
      Retired
      • Apr 2010
      • 11

      #3
      Re: Hoeveel en hoelang ????

      Oke bedankt, maar ik weet niet of ik nog aan knippen toe kom, zie mijn andere topic !

      Comment

      • Silas
        Admin
        Lucky MemberModeratorAdmin
        • Sep 2009
        • 1272

        #4
        Re: Hoeveel en hoelang ????

        kijk naar reactie.

        kun je een foto plaatsen van je plant?

        dan wordt er meer duidelijk.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        ?
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment

        • limburg
          Retired
          • Aug 2010
          • 503

          #5
          Re: Hoeveel en hoelang ????

          ja fotos zeggen meer dan 10000 woorden

          Comment

          • herman
            Retired
            • Apr 2010
            • 11

            #6
            Re: Hoeveel en hoelang ????

            Hier een fototje hoop dat jullie het kunnen zien, heb niet zo"n beste camera.
            Attached Files

            Comment

            • limburg
              Retired
              • Aug 2010
              • 503

              #7
              Re: Hoeveel en hoelang ????

              zou zeggen zo ver ik kan zien goed geknipt tog

              Comment

              • Silas
                Admin
                Lucky MemberModeratorAdmin
                • Sep 2009
                • 1272

                #8
                Re: Hoeveel en hoelang ????

                ik zie in het midden een onderbreking van de groei van de top.

                dat is geen mooie top zoals die zou moeten zijn.

                grover knippen, er trekt tijdens het drogen veel schutblad naar/in de top.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                ?
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment

                Bezig...