WAT is dit voor iets raars in mijn toppen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Maurice
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 136

    #1

    WAT is dit voor iets raars in mijn toppen?

    Korting op 420shop
    Help,
    Kwam dit net tegen tussen me toppen. Een aantal toppen hebben dit rare wit/grijze pluizige bende al. Is dit schimmel of iets? Wat kan ik het best doen? Me plant staat denk ik 5 weken in bloei.



  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: WAT is dit voor iets raars in mijn toppen?

    Das botritus, toprot. Schimmel er heel ruim uitknippen. Aangetaste niet meer roken.

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: WAT is dit voor iets raars in mijn toppen?

      zoals monty al zegt ruim wegknippen het beschimmelde gedeelte
      en dan even spuiten met 'n middeltje tegen vruchtrot voordat het zich verder verspreid en je straks 'n schimmelplant hebt in plaats van 'n wietplant

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • stienos0
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 83

        #4
        Re: WAT is dit voor iets raars in mijn toppen?

        Dat heb ik vorig jaar ook gehad met m'n planten.. Komt omdat het wat vochtiger weer wordt buiten.
        Als je het niet ruim genoeg wegknipt blijft het in grote mate terugkomen.

        Comment

        • Buizerd
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 1161

          #5
          Re: WAT is dit voor iets raars in mijn toppen?

          toprot

          nu afbloeien buiten is vrij kansloos....

          edit: of is het binnen?

          Comment

          Bezig...