Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek met weinig privacy in tuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek met weinig privacy in tuin

    Korting op 420shop
    ik zou graag komend seizoen mijn eerste buitenkweek proberen maar de privacy is er niet echt.. staat wel heg langs elke kant maar m'n buren kunnen als ze willen wel nog op de tuin kijken.
    heb 1 stukje waar ik ongestoord zou kunnen kweken, maar dan is mijn vraag de geur, zou ik een kleine serre bouwen of kopen, kan ik daar mee doen om de geur te maskeren, of hebben jullie evt andere tips?

    #2
    Gewoon niet en lekker onder de radar blijven....
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      De geur maskeer je niet.
      En de beste wiet komt van de meest stinkende planten.
      Planten die dus weinig ruiken.....etc

      Tips : Niet binnen en buiten tegelijk kweken.
      Als bromsnor voor je buitenplant komt wil hij binnen ook rondkijken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Hubertus
        Hubertus commented
        Editing a comment
        ja dacht ik al wel, dan speel ik het liever op safe en hou ik t binnen

      #4
      Autoduck! Of de niet auto variant, Frisian Duck.

      Comment


        #5
        Je ziet nog steeds dat het wiet is en die soort trekt echt op niks. Weinig smaak, weinig effect maar idd weinig geur. Vond het de grootste teleurstelling die ik al gezet heb.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Oei, heb de autovariant in huis voor in mijn tuin deze zomer.

        #6
        Slapende honden maak je buiten wakker!
        De geur van wiet is ''zeker'' 35 m......
        Lekker binnen kweken....

        Comment


          #7
          Mijn huidige kweek

          Comment


            #8
            In een huurhuis loop je buiten minder
            risico als binnen, tja je verrader slaapt niet!

            Comment


              #9
              hier heb ik ook nog wat vragen naar ja. Ik heb een open bebouwing met een degelijke achtertuin. De planten kan ik grotendeels uit het zicht verstoppen dat ze toch in de zon staan... Maar hoe fel is de geur? Is dat echt storend voor de buren?
              Ik heb een heel goed contact met de buren, maar ze zijn een generatie ouder en ik heb geen idee hoe ze tegenover wiet staan.

              Comment


                #10
                Ja als de tuinen vrij open zijn gaan ze dat 2-3 tuinen verderop ook ruiken als ze bloeien en er staat een windje.
                Beste is om ze op de hoogte te stellen dat je wat experimenteerd met een paar wietplantjes, om thee te maken tegen je rugpijn ofzo en als ze er last van hebben of ze dan naar jou willen komen, en niet naar de wijkagent.
                Dat laatste hoef je er niet bij te zeggen natuurlijk. Je wil ze ook niet meerdere opties geven
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #11
                  Maakt niet uit met die ''Corona'',,
                  Bordje in de tuin met bovengenoemde
                  naam en weg zijn ze.....

                  Comment


                    #12

                    Comment


                      #13
                      Hier op tweede jaar bezig met buitenkweek in tuin. Vorig jaar had ik 1 thunderstorm volle grond,1 pot. Die struik was mega,had lekker geurtje ook. Buren nog niets van verteld. Ik rook altijd buiten en naaste buren weten wel wat ik doe en weten van mijn pijn,chronische rugpijn met alles erop en eraan...
                      Dit jaar zal ik 7tal struiken hebben waaronder ook cbd's en tiental auto's in volle grond en potten. Kwestie van wat voorraad te hebben gans jaar...

                      Comment


                        #14
                        Ik kweek eigenlijk vooral voor de lol.
                        [...]
                        Ik rook zelf al jaren niet meer . Maar oude liefde roest niet. Ik zou wel goed na denken alvorens je het limiet aan planten overschrijdt. Als mensen je kwaad gezind zijn kunnen ze
                        het je erg moeilijk maken. 7 joekels van 2 meter per stuk dat gaat opvallen..
                        Last edited by QnQ; 26 April 2020, 20:59. Reden: Lees de regels van het forum

                        Comment

                        Bezig...
                        X