Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladeren krullen en zijn zeer licht groen!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren krullen en zijn zeer licht groen!!

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Mijn buitenplantjes gaan sinds ik voeding (100ml totaal voor 5 planten) heb gegeven niet zo goed

    De kleine blaadjes worden geel en gaan krullen de grote bladeren zijn goed en mooi van kleur.

    help wat moet ik doen om ze te redden.

    groetjes smoky
    Attached Files

    #2

    Comment


      #3
      Re: Bladeren krullen en zijn zeer licht groen!!

      Bedankt voor je reactie
      PP kweek ik.
      ik zat te denken zou het kunnen zijn dat de gaten onderin de pot te klein waren dus dat ze dan te nat hebben gestaan?? ik heb nu net gauw grotere gaten gemaakt en meer gaten.
      Welke buitenvoeding zou je me kunnen aanraden ik gebruik nu canna 1 compnent aarde.
      groetjes smoky en nog even een duidelijke foto
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Bladeren krullen en zijn zeer licht groen!!

        Je medium (aarde) is volledig verzuurd of je nu voeding geeft of niet maakt niets uit je wortelmedium neemt voorlopig niets meer op. Laat je pot helemaal droog komen en geef gedurende een week of twee enkel water. Het zou kunnen dat ze tegen dan een klein beetje ondervoeding zullen laten zien maar dat is rap opgelost door achter de gewone waterbeurten terug met de voeding te starten of op dit moment elke dag 's morgens een beetje bladvoeding te geven (deze kan je maken met dezelfde voeding halve dossis gebruiken en niet overdrijven bij het besproeien ). gewoon een kwestie van een beetje onderhouden tot de verzuring weg is.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X