Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

    Korting op 420shop
    hallow ik heb snel even een account aangemaakt hier want mijn lieve dutch hope plantje ziet er niet zo goed uit.
    de blaadjes die nu erbij komen zijn allemaal erg dun en geel.
    er zitten bruine vlekjes op de nieuwe blaadjes maar niet op de aller oudsten maar volgens mij gebeurt dat wel langzaam.
    zodra de gele bladeren wat groter worden komt er wel een groene kleur aan vanaf de randen,
    maar de bruine vlekjes blijven er wel op zitten ):
    ik geef mijn plantje elke dag een beetje water, de grond is naar mijn idee niet echt nat maar vochtig.
    ik heb een soort vloeibare plantenmest eerst gebruikt die niet speciaal voor wiet was. met water opgelost. elke week wat van.
    ik heb een paar dagen geleden wel plantenvoeding speciaal voor wiet gekregen van een vriend dat geef ik nu elke dag met water.
    maar die gele blaadjes begonnen al voor die wiet-plantenvoeding, ontstond tijdens die andere plantenvoeding.
    hij staat wel mooi recht op tho. en de onderste blaadjes zijn wel mooi groen. nog wel iig.
    help me plx D: kami2 desu :o

    #2
    Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

    Van welk merk is de grond?
    Welke voeding heb je gebruikt? (Die niet voor Canna en ook die wel voor Canna)

    Zitten er gaten vanonder in je pot?
    Kan je mss een foto posten?

    En je geeft die voeding Elke dag? Staat er op de verpakking geen schema bij?



    peace

    Comment


      #3
      Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

      Krullen je blad randjes omhoog ? zoja, zit je met een overbemesting. Zo neen zit je met een bepaald voeding tekort. Het probleem is dat je ook door overbemesting een tekort kunt krijgen omdat ze dat bepaalde voedingsdeel niet kan opnemen. Kijk even hier of je de beschrijving van je probleem ziet Voeding voor wietplanten de eerste 7 topics met tekort even doorlezen en post dan eens wat je denkt.

      We zullen ons best doen om je te helpen. Lees eerst dat board ff door en niet vlug of snel want dat bestaat niet onder de cannabis liefhebbers.

      Grtz
      Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:51.

      Comment


        #4
        Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

        hmm jah.. ik heb gewone potgrond :\ maar ik dacht dat die wiet plantenvoeding wel volledig was?

        Comment


          #5
          Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

          ik kom erachter dat de blaadjes nu vanaf de binnenkant ook weer een beetje groen worden
          dat komt natuurlijk door die wiet plantenvoeding.
          ik ga morgen maar gauw meer van dat spul halen

          Comment


            #6
            Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

            Blijkbaar zat je dus met een tekort. Zeker niet beginnen overdrijven met de voeding, wissel een voedingsbeurt af met een gewone waterbeurt. Het blad zal terug zijn groene kleur krijgen. onthoud een tekort kan je altijd aanvullen, een teveel heeft vele gevolgen en heeft altijd invloed op je eind resultaat. Blijf kijken naar je planten is de boodschap.

            Kan je echt geen foto plaatsen .

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

              ok dit is hoe me plantje er gister uitzag
              zoals je kunt zien het bladgroen is er helemaal uitgetrokken en de blaadjes zijn extremely mager.
              ik weet eigenlijk wel zeker dat het ondervoeding was..
              maar die bruine vlekjes weet ik niet zeker

              http://img142.imageshack.us/img142/8927/1872008mj8.jpghttp://img106.imageshack.us/img106/7...8leavesaj7.jpg

              Comment


                #8
                Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

                Zie ik geen meeldauw?

                Comment


                  #9
                  Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

                  Ja, ik zie ook Meeldauw.


                  Je moet die link btw tussen de [img]xxx[/img] tags zetten, zo kunnen wij de fotos direct zien op het forum.


                  Peace

                  Ice Ice Baby
                  Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:51.

                  Comment


                    #10
                    Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

                    ow bedankt! dat word dus 1/10 melk in de water
                    als ik dat doe denk je dat me plantje ook weer beter word?

                    Comment


                      #11
                      Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

                      Dan zal je de meeldauw onder controle kunnen houden ja.
                      Je bladprobleem zal er niet van weg gaan als je dat bedoelt.

                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: HORROR: gele blaadjes en bruine vlekjes

                        ok ik ga de eerstkomende keer in de stad naar de growshop en ik zal ff alles vragen(en kopen) wat ik moet weten(en hebben) dan komt het allemaal weer goed

                        Comment

                        Bezig...
                        X