Wanneer buiten zaaien.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kapsalon
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2019
    • 29

    #1

    Wanneer buiten zaaien.

    Korting op 420shop
    Eerste poging is mislukt (twee weken geleden gezaaid, kregen vorst). Wanneer kan ik op zijn vroegst buiten zaaien? Voor het raam voorgroeien lijkt me niks. Ook heb ik gehoord dat je grotere en sterkere planten krijgt als je buiten zaait.
  • Ipie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2016
    • 2241

    #2
    rond 15 mei.......

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Sticky: Kan ik al beginnen ? -=[ Zonuren ]=-
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • kapsalon
        Senior Stoner
        Member
        • Oct 2019
        • 29

        #4
        Ik heb begrepen dat het twee weken duurt voordat de zaailing boven is als je buiten plant. Betekent planten in Mei dat je dan half April zaait?

        Comment

        • Rikikie
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2020
          • 76

          #5
          Als je nu reeds wil starten moet je binnen ontkiemen en ze laten opgroeien en dan rond 14 mei mag ze buiten
          Last edited by QnQ; 13 April 2020, 10:05. Reden: citaat opgerookt

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Nee. Met autoflowers is het vroeg zat als je de 2e week van mei begint.
            Die kun je zelfs beter niet in kleine potjes voorgroeien.

            Met fotoperiode planten, gewone fem en regulier, kun je zelfs prima eind mei beginnen.
            Ze hebben dan meer dan 3 maanden om te groeien.
            Half september gaan ze pas in bloei.

            Ook zaailingen hebben volop en zo lang mogelijk licht nodig.

            Als je zoekt naar een excuus om eerder te beginnen hoeft dat niet, het zijn jouw planten, je kan beginnen wanneer je wil.
            Maar als je een topic start hiervoor krijg je, als het goed is, de optimale tijden te horen.
            Alles kan verder, maar het is niet optimaal.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Daandaan
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2020
              • 94

              #7
              heb 3 auto's binnen samen met 1 foto
              nu hebben ze toch al behoorlijk wat ruimte ingenomen en het liefst zou ik er ook een naar buiten brengen. Dit doe alleen nog niet. Ben bang dat de overgang te groot is. Hier een plaatje van hoe het er bij staat. Dit is trouwens mijn eerste kweek binnen. Was zo ongeduldig dat ik maar een tentje heb aangeschaft en vast binnen aan de slag ben gegaan.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • Tommeken
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Feb 2017
                • 322

                #8
                Ik begin nu ook ongeveer... Geduld is ni een van mijn deugden

                Comment

                Bezig...