Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorbehandeling grond in tuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voorbehandeling grond in tuin

    Korting op 420shop
    Heykes,
    Al een tijdje geleden dat ik hier aanwezig was.
    ik wou een kast maken en binnen wat plantjes groeien maar gezondheid laat het weeral afweten. Geen tijd, geen centen genoeg maar pijn genoeg...
    Die coronacrisis houd ook geplande opnames pijnkliniek tegen alsook het opstarten testen plaatsing neurostimulator of pijnpomp ...

    Dus terug buiten dit jaar, enkel wat uitgebreider en nu in bakken ipv volle grond. En heb daarbij enkele vragen.
    Ik heb bakken gemaakt met daaronder de grond bewerkt met mijn compost alsook bloedmeel erin verwerkt...
    De bakken met planken en ronde pot zullen gevuld worden met verschillende soorten... de bak in hoek is gemaakt met bakstenen waardoor de aarde goed verlucht wordt. Deze vul ik ook nog bij met gewone aarde zodat deze voller is.
    Daarin zal ik voornamelijk autoflowers in verwerken alsook in bloempotten die op de rand kunnen staan. Bloempotten zal ik vullen met potgrond en perliet.

    Nu wil ik weten of vragen of dit gedaan wordt, perliet mengen met gewone aarde? kwestie om meer vocht op te houden in de aarde in mijn bakken. Heeft dit nut?
    Ik heb ook gewone aarde nog over vanuit de tuin , overschot door voorbereiding terras vonderplanken.
    Is het vullen van bloempotten met gewone aarde uit den boze Steeds potgrond gebruiken?


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    foto van de bak in bakstenen in hoek
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    Bezig...
    X