wat te doen met mannelijke planten.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lifes
    Retired
    • May 2008
    • 7

    #1

    wat te doen met mannelijke planten.

    Korting op 420shop
    Hi .
    Ik heb van white widow een aantal planten die voor 100% mannelijk zijn.
    1 zeer goede plant ga ik in ieder geval gebruiken als ouder in een kruising programma.
    De rest is mijn inziens waardeloos. Of weet iemand wat je nog kunt doen met deze mannelijke planten.
    Iemand vertelde mij dat als je de topjes blijft verzamelen en laat drogen je ze nog goed kunt mixen in ander goed spul?
    Is dit waar??
    Wat zal ik er mee doen.
    groet
    Lifes.
  • Buizerd
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 1161

    #2
    Re: wat te doen met mannelijke planten.

    doe mannelijke planten zijn waardeloos.

    Als ze nog leven kun je stuifmeel opvangen zodat je er nog eens zaad mee kan maken...

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: wat te doen met mannelijke planten.

      Mannetjes zijn inderdaad nutteloos, je kunt ze wel gebruiken om zaad te kweken, maar dat begrijp je al.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      Bezig...