Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is hier aan de hand ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is hier aan de hand ?

    Korting op 420shop
    mijn planten van ong 2 weken oud vallen sinds gister om en blad is helemaal wit aan het worden.
    sorry voor de slechte fotos deze leken op de camera beter dan wanneer ik ze nu upload
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Aan de hand is niks te zien maar je plantje lijkt mij wat te nat te staan. Je geeft verder weinig info dus moeten we het doen adhv de foto..
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      bedankt voor je snelle reactie
      sorry voor de weinig info. het betreft een bubblegum autoflower van ong 2 weken oud.
      ze krijgen ong 200ml water per dag en zitten in een 20 liter pot.
      staan sinds een week buiten en ging eerst prima maar krijgen sinds eergister allemaal witte vlekken.

      Comment


        #4
        Voeding geef je nog niet neem ik aan, welke aarde heb je ?
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          200 mm per dag lijkt mij vrij veel inderdaad. Ik heb hier 2 jonge dames in een 100 liter cementkuip staan. Die krijgen al 2 weken week niks,.
          Alleen een regenbuitje af en tooe.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #6
            Het beste is om de pot te vullen met droge aarde, dan voelen hoe weinig dat weegt en dat proberen te onthouden.

            Daarna is het de de pot even optillen, en je door het gewicht weet je of er nog water in de pot zit.

            200 ml voor zo een klein plantje, lijkt ook mij te veel.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              de pot weegt niet veel extra heb ik het idee , aarde droogt vrij snel uit ze staan in eigenlijks altijd wel in een zonnig stukje van de tuin.
              ze staan nu in de schaduw omdat de zon hier echt niet te doen is kwa warmte.

              aarde droogt in een dag eigenlijks wel uit vandaar de 200ml , ik laat ze nu wel even zonder extra water staan.

              ik geef idnerdaad nog geen voeding , staan in potgrond van de duurdere tuincentra

              foto : 101008856_182418176414457_2823022239190876160_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=0WfoA4TjMBcAX84hdj5&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=97847269161078d3a1ee4ae0bf5f0b75&oe=5EF35216.jpg

              Comment


                #8
                Binnen voorgegroeid onder beperkt licht en dan de zon in.
                Ja dan gaan ze dood. Das met elke plant.

                Elke plant moet je afharden als je binnen voorgroeit.
                Cannabis, bietjes, erwten, zonnebloemen, alles.
                Daarom wordt er vaak gezegd dat je buitenplanten beter niet binnen kunt voorgroeien als je beperkt materiaal hebt.

                Grond erbij gooien zodat ze overeind blijven en minstens een week in de schaduw.
                Geen/heel weing water.

                ** weer een sublieme titel trouwens
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X