Is hier iets mis of is ze gewoon een beetje autistisch?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • happytreefriend
    Advanced Stoner
    Member
    • Dec 2017
    • 61

    #1

    Is hier iets mis of is ze gewoon een beetje autistisch?

    Korting op 420shop
    De plant van een vriendin van me staat er zo bij. Twee van mij staan er hetzelfde bij. De foto is een autoflower northern light twee weekjes oud. Een paar van die van mij zien er ook zo uit, maar dat zijn normale feminised.
    Moet ik me hier zorgen om maken of komt het wel goed? Ben verder niet bekend met dit 'probleem'...
    Alvast bedankt
    Attached Files
  • blaat
    Stoner
    Member
    • Jan 2016
    • 20

    #2
    Wellicht een gevolg van overbewatering, overvloed aan meststoffen in de grond (voor zo'n zaailing), zal ze vermoedelijk wel overheen groeien.

    Comment


    • happytreefriend
      happytreefriend commented
      Editing a comment
      Zoiets dacht ik ook, ze zien er verder gezond uit dus moet wel goed komen.
  • Jura
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2019
    • 818

    #3
    Geduld en spaarzaam met water , en langs zijkant pot water geven

    Comment

    • Weske
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2018
      • 1237

      #4
      Komt wel goed
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment

      • Gps
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 1988

        #5
        Ik denk dat je iets teveel water gegeven hebt en zoals de andere ook al zeggen, komt goed.
        Plantje ziet er goed uit.
        Lets not criticize but legalize

        Comment

        Bezig...