Hoe lang groeit een autoflower door

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #1

    Hoe lang groeit een autoflower door

    Korting op 420shop
    De autoflower begint voorbloei te vertonen.

    Weet er iemand iets van een tijdlijn ofzo die zegt hoeveel autoflowers nog groeien dan?

    Verdubbelen of niets meer?

    Is er ergens een tijdlijn te vinden die dit duidelijk laat zien?
  • Tommeken
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2017
    • 322

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Tommeken
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2017
      • 322

      #3
      Is nu 45 cm hoog

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Nu snap ik je vraagstelling.
        Niet ''hoelang'' het doorgroeit maar
        hoelang kunnen toppen worden toch?
    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #4
      Citaat::

      Weet er iemand iets van een tijdlijn ofzo die zegt hoeveel autoflowers nog groeien dan?

      Verdubbelen of niets meer?

      Snap de vraag niet, komt waarschijnlijk
      dat ik net wakker ben?

      Comment

      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #5
        Als ze werkelijk in het begin van de voorbloei is heeft ze de potentie om dubbel zo groot te worden ongeveer ja.
        Ik verwijder wel altijd de onderste zijtakken en eerstvolgende koppel budjes voor een gelijkmatiger topverdeling. Dit kan zowel voordelig als nadelig zijn wat uiteindelijke groeihoogte betreft geen idee eigenlijk.

        word een mooie plant
        ​​​​​​
        ​​​​​​
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #6
          die heeft het goed
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Appie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2017
            • 200

            #7
            Auto’s die ik heb staan hebben niet echt een groeispurt door de bloei. Minder als foto’s naar mijn idee.
            Heb vorig jaar gemeten en van 5 planten was de strek toen tussen de 5% en 17%.
            Die verhalen van dubbel zo groot worden verwijs ik bij buitenkweek dan ook naar het reik der fabelen.

            Misschien komt er bij jou nog 10 cm bij maar dan houdt het wel op denk ik.
            Plantje ziet er overigens wel goed uit. Succes.

            Comment

            • Tommeken
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2017
              • 322

              #8
              Ik ben het zelf wat aan het opvolgen en hou jullie op de hoogte

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #9
                Het is net juni, en ze heeft de groei er al op zitten, grotendeels.
                Er zal nog wel wat bijkomen, maar 2x zo groot, idunno....
                Wanneer je begint is best belangrijk voor de groei bij autoflowers.
                Het zijn niet alleen de licht-uren maar ook de temperatuur is erg belangrijk.
                Autoflowers die net gezaaid zijn kunnen een stuk groter worden dan die al heel vroeg gezaaid zijn, ondanks dat we over 2 weken al de langste dag hebben.
                De temperatuur, (of beter het klimaat, want ook die regenbuien zijn erg goed voor groeiende planten) draagt nu meer bij dan de afname van lichturen de groei beperkt.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Tommeken
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2017
                  • 322

                  #10
                  Ik ben nochtans later begonnen dan andere jaren....

                  Ik heb wel eens een auto Mazar gehad van 120cm die ik half april al ontkiemt had

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Ja dat kan heel goed.
                    Ik heb ook weleens op straat geschaatst.
                    Ik bedoel, het is allemaal afhankelijk van het weer, die Mazar was misschien 2m geworden bij dezelfde omstandigheden maar 10 graden warmer.
                    We zijn ook weleens weggeregend in juni, dan kost het allemaal een stuk meer moeite
                • Tommeken
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2017
                  • 322

                  #11
                  Ik was mezelf aan het sussen...

                  Ik hoopte op plant van 80cm

                  Comment

                  • Tommeken
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2017
                    • 322

                    #12
                    Correctie; ik hoopte op een mooie bokaal vol

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #13
                      Ik hoop het ook, ik zal voor beter weer bidden
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Tommeken
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2017
                        • 322

                        #14
                        Ergens denk ik dat je ook voor jezelf een schietgebedje doet

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Haha ja natuurlijk, maar die van mij zijn net boven de grond buiten dus ik maak me nog niet zoveel zorgen
                      • Tommeken
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2017
                        • 322

                        #15
                        Geduld is niet een van mijn deugden

                        Comment

                        Bezig...