blad probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • junkie4ever
    Retired
    • Jul 2008
    • 23

    #1

    blad probleem

    Korting op 420shop
    Sinds 2 dagen is het me opgevallen dat enkele bladeren van 1 van me planten er raar uitzien .

    Ben bijna 2 weken aan het verduisteren


    blaadje onder is aan het verdorren



    Wie o wie kan wie kan me hiermee helpen?

  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: blad probleem

    Gebruik je al voeding?
    Zo nee dan denk ik dat je daar best met begint.

    Rustig opbouwen dus niet direct de volle dosis!

    Ze gebruikt nu de reserves op, ze zuigt dus het blad leeg.

    Peace

    Comment

    • ThePhenomNL
      Expert Stoner
      Member
      • May 2008
      • 80

      #3
      Re: blad probleem

      Ben ik nou gek of zie ik nou op de linker kant kleine spinnewebjes??

      Greetz

      Comment

      • junkie4ever
        Retired
        • Jul 2008
        • 23

        #4
        Re: blad probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
        Gebruik je al voeding?
        Zo nee dan denk ik dat je daar best met begint.

        Rustig opbouwen dus niet direct de volle dosis!

        Ze gebruikt nu de reserves op, ze zuigt dus het blad leeg.

        Peace
        Jawel ik zit op de 50 ml terra vega voeding op de 10 liter water dus geen tekort
        Misschien moet ik op de bloeivoeding overstappen omdat hij al in de bloei staat.


        Comment

        • junkie4ever
          Retired
          • Jul 2008
          • 23

          #5
          Re: blad probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door ThePhenomNL
          Ben ik nou gek of zie ik nou op de linker kant kleine spinnewebjes??

          Greetz
          Ik schrok me een hoedje ben direct gaan kijken maar dat was een paardebloem pluis

          Comment

          • ThePhenomNL
            Expert Stoner
            Member
            • May 2008
            • 80

            #6
            Re: blad probleem

            Oke dan gelukkig maar


            Greetz

            Comment

            • Sammy
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 417

              #7
              Re: blad probleem

              Spinnen zijn niet zo erg hoor... Ze vangen de vliegjes die wel schadelijk kunnen zijn voor je plant.

              Een spin eet geen planten trouwens ofzo.

              Comment

              Bezig...