nu al bloei verschijnselen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cammadorgrows
    Senior Stoner
    Member
    • May 2020
    • 46

    #1

    nu al bloei verschijnselen?

    Korting op 420shop
    beste lezers

    Ik kweek sinds 2 a 3 jaar voor de hobby wat plantjes. Leuk resultaat en heerlijk om te roken. Dit heb ik altijd in de vorm van autoflowers gedaan. Dit jaar heb ik ervoor gekozen om fotoperiodieke planten neer te zetten.

    Deze zijn ontkiemt op 1 mei. Voorgegroeid binnen en bij beter weer zijn ze naar buiten gegaan in de eindpot.

    Het betreft om het volgende:
    1x critical (promozaadje) 110l pot
    1x white widow 40l pot

    Nu heb ik vandaag het volgende geconstateerd. Bij beide planten.


    zijn dit al bloeihaartjes? Want heb ze dus laatst getopt...


    Zo staan ze er momenteel bij.
    20200621_140332.jpg
    Attached Files
  • Prspctr
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2020
    • 191

    #2
    De plant laat gewoon haar geslacht zien. Dit is geen bloei.

    Comment

    • Cammadorgrows
      Senior Stoner
      Member
      • May 2020
      • 46

      #3
      Oke heel erg bedankt! Maakte mij dus voor niks zorgen

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #4
        Het begin van de voor bloei.
        Die kunnen nog wel 7 weken voorzichtig gezegd.
        Laat je over 5 weken nog even een foto zien?

        Zien er prima uit hoor!

        Comment


        • Cammadorgrows
          Cammadorgrows commented
          Editing a comment
          ik heb bij de buitenkweek verslagen een topic aangemaakt. Voor als je intresse hebt hierin
      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #5
        Bij fotoperiode heb je nog geen bloei als ze buiten staan.
        25 september is het pas 12/12 in Nederland.

        btw ik zie maar 1 foto en daar zie ik geen bloeiharen op.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Cammadorgrows
          Cammadorgrows commented
          Editing a comment
          Waar ik hem getopt heb is een piston met 2 haartjes te zien

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Bloei begint helemaal bovenop.
          Pistils halverwege de stam zijn voorbloei, dat is geen bloei, alleen een bordje met "hallo ik ben een vrouw".
      Bezig...