Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower low stress - grote bladeren knippen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Meer detailmet deze foto
    20200813_114800.jpg

    Comment


      #17
      Last edited by Sugar leaf; 2 November 2020, 16:39.
      Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

      Comment


        #18
        Met autoflowers is dit mijn derde jaar. Ik weet intussen ook dat de verkopers niet vies zijn van een klein beetje overdrijven.
        Ik ga ook voort op de trichomen om te bepalen wanneer ik kan oogsten. Met een microscoop heb ik gezien dat intussen de helft amber is, de andere zijn melkachtig troebel. Ik wou vooral de geruststelling dat de plant niet game over was omdat ik in dat geval dringend moest oogsten.
        intussen hangen de toppen al te drogen, mijn vingers jeukten om te knippen en dat heb ik gisteravond dus gedaan.
        De tweede Northern is nog niet zo vergeeld en dus blijft die nog even. Ook de Haze mag nog een weekje.

        Comment


          #19
          Ik kan niet zo goed knzoomem op je foto kan zo niet zien hoe het zit met de bloeihaartjes, of een trichomen-shot aub

          Comment


          • Jerry jd
            Jerry jd commented
            Editing a comment
            Sorry, betere foto lukt niet, de plant staat op een winderige plaats waardoor het beeld snel onscherp wordt. Mijn S10 heeft wel stabilisatie maar this is good as it gets.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Die laatste foto had je nog niet gezet hier, maar gaat toch goed

          #20
          Graag advies: zie het bruine ding links van de witte markering. Ik er enkele afgehaald en onder de microscoop gelegd - sorry geen foto's. Het ziet er uit als een opgerold en uitgedroogd blaadje. Ik zag er ook trichomen op die helemaal bruin zijn.
          zouden dat sugar leafs zijn die verdroogd zijn ? Ik heb geen beestjes, rot of schimmel gezien.
          20200823_113601.jpg

          Comment


          • Sugar leaf
            Sugar leaf commented
            Editing a comment
            Dat bruine ding is een overrijp (rottend) bloemetje, bij bevruchting zou daar een zaadje inzitten. Niet zelden de veroorzaker of onderdeel van (beginnende) toprot.
            valt er bij een natte top als je het aanraakt zo vanaf als het goed is. In ieder geval niet aan te raden voor consumptie.

            Bij purple soorten kan dit overigens iets anders liggen maar dat is bij jou niet het geval.

          #21
          Thanks Sugar Leaf, je hebt me gerustgesteld met je heldere uitleg.
          Ik haal die blaadjes weg, geen risico nemen.

          Comment

          Bezig...
          X