Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu nog buiten zetten na 1 maand groei binnen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nu nog buiten zetten na 1 maand groei binnen?

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    Ik zit met een "luxe" probleem...


    Heb hier nog 2 Bubblegums van Hy-seeds staan die 1 maand hebben gegroeid onder tneon. Daarom zijn ze nog zo compact en heb ik ze nog maar 1 maal getopt (moeilijk wroeten tussen de blaadjes )

    De bedoeling was om er 4 in mijn tentje te zetten maar 2 zijn niet ontkiemt (en daarna nog 2 niet enz ... nu wel opgelost). Nu heb ik 5 anderen voor mijn tent onder de tneon staan maar het verschil is te groot natuurlijk) De 5 komen dus in het tentje ...

    Mijn vraag nu is of ik die 2 nu gewoon buiten kan zetten? Gaan ze dan gewoon hun gangetje of moet ik ergens rekening mee houden? Eniemand een idee of ze nog veel gaan groeien in hoogte na het buiten zetten? Damn, daar ken ik het antwoord op ... vanaf 12u donker niet veel meer zeker?

    Probleem is dat mijn buren nogal dichtbij wonen ...

    Ik hoor het wel! Thx alvast!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Ze hebben nog een maandje om te groeien he, als je kan volle grond, zullen ze wel nog groeien , niet?maar dat is niet de bedoeling zie ik nu. Al gehoord niet in de volle zon de eerste week om uit te harden. Als je ze in dat potje houd, zullen ze ook wel nog groeien maar niet zo uitbundig als bij verpotten in grotere pot of volle grond.. ik hou er 2 klein onder een mini tentje, in een kleine pot. Je kunt ze wel klein houden hoor , maar geur geven ze altijd he. Ik twijfel om ze weg te nemen de mijne..
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Jura
      Jura commented
      Editing a comment
      T'ja de geur daar moet je toch rekening mee houden !!
      opletten met de zon die gaat de komende dagen knap sterk zijn
      Last edited by Jura; 27 July 2020, 16:50.

    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Thx! Geen slecht idee om kleine potten te gebruiken! Nog niet aan gedacht .... Nu staan ze in 0,75l potjes. Zal ze in 3l of 5l potten onder zo een koepeltje zetten als ik dat ergens kan vinden. Aan de geur kan ik idd niets aan doen ... Of ik moet ze ergens "ten velde" gaan planten en hopen op resultaat zonder dieven ....
Bezig...
X