Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jointj
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2011
    • 37

    #1

    Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik kan niet wachten om te beginnen met kweken,
    het lijkt me leuk en ik wil beginnen met 3 lowriders.
    Ik wil in mijn tuin een klein glazen kasje van 80x80x100.
    Ik ga daar een klein verwarmingkje in zetten om de temperatuur rond 20 te laten.
    Mijn vraag is:
    Kan ik nu al beginnen met dat, of vanaf wanneer in ieder geval wel?

    grtz,

    Jointj
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

    In je tuin een kastje met de tempratuur van 20 graden is dat buiten ?
    Hoe krijg je daar 20 graden ?
    Of wil je gewoon je plant voor het raam zetten?
    Er zijn nu weinig licht uren buiten maar een autoflower kan je altijd zetten alleen moet je er dan bitter weing van verwachten
    Als de dagen langer worden dan heb je meer geluk

    Suc6
    God was never on your side..

    Comment

    • jointj
      Senior Stoner
      Member
      • Jan 2011
      • 37

      #3
      Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

      Ik ga buiten een kast maken van glas, met een verwarming erin die ik rond 20 graden zet.
      Bedankt voor tip Bella!
      En hoeveel schat je dat ik als beginner eraf kan halen?
      Last edited by jointj; 6 January 2011, 18:28.

      Comment

      • misto
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 1011

        #4
        Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

        punt 1. nooit jezelf rijk rekenen.
        punt 2. waarom glas aan de bovenkant van je hok? houdt alleen zonlicht tegen of ivm met hagelbuien ofso
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment

        • sirhc
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2009
          • 83

          #5
          Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

          ik moest lachen toen ik dit las

          Comment

          • jointj
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2011
            • 37

            #6
            Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

            Nu kan je tog geen wietplanten buiten zetten?
            Of zie ik dat verkeerd, temperatuur is net boven 0.
            Het is om tog licht door te laten want een plantje heeft licht nodig en om de warmte te behouden.
            Want deze temperatuur is tog niet goed voor een wietplant?
            Ik wil graag nu al beginnen, en als ik dan klaar ben met deze kweek heb ik ervaring opgedaan en dan kan ik met de egte kweek buiten beginnen.

            Comment

            • Smoke_mR.
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 240

              #7
              Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

              NEE! verpest en verknal uw zaad niet, zei een stem vanuit de hemel............
              sigpic

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #8
                Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                over 2 en een halve maand ,mag je t eens proberen.achter t raam dan!
                grtz

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #9
                  Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                  nog even geduld hebben. het is nog te vroeg,en je plannetje was leuk bedacht, maar feitelijk werkt het niet

                  Comment

                  • Toothpick
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2009
                    • 112

                    #10
                    Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                    winter is nog maar juist begonnen, nog een seizoentje wachten

                    Comment

                    • boeman
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2010
                      • 518

                      #11
                      Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                      wat grapig lol steek er nog maar 1 op

                      Comment

                      • RNL88

                        #12
                        Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                        Oorspronkelijk geplaatst door sirhc
                        ik moest lachen toen ik dit las
                        Haha

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                          Ik zou het gewon doen neem potje aarde zaadje er in water geven en hoppaaaaa
                          Bewijs ze hier maar da het jou lukt
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                            Er is op dit moment 8 uur licht buiten.
                            Dat lijkt me te weinig.

                            Zon op/onder 2011
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: Kan ik nu al beginnen met mijn zaadje voor het raam?

                              Maar dat wil niet zeggen dat hij het niet kan proberen , buiten de zon en licht uren vries het ook nog is
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...